Viure

Un relat de: Soliloqui

Vull viure. Treure les males herbes del meu jardí. Demanar-te que em deixis anar. Comprar primaveres. Tallar aquests fils imaginaris que m'agafen tant fort. Escapar. Trencar aquestes barreres invisibles que són com blocs de ciment que no em deixen avançar. Saber com arrencar les cadenes. Navegar per el mar blau sense ofegar-me. Perdre alguns sentiments. I adquirir-ne de nous. Tacar els meus dies de colors clars. Obrir les portes del meu cor. Passejar sense destí. Respirar sense pagar-ne cap preu. Escriure els mots perfectes. Fer-me entendre. Volar entre dies d'estiu. Plorar de felicitat. Mossegar rajos del sol. Traçar línies de felicitat. Caure al mig d'un prat verd. Estimar. Xiuxiuejar-te a l'orella paraules secretes. Enviar fragments d'aquesta història per correu urgent a un país desconegut. Banyar-me en un riu d'aigues clares. Matar el silenci. Tastar moments dolços. Viatjar entre els estels. Enyorar el futur. Dinar somriures i sopar alegria.Ofegar les llàgrimes amargues. Viure.


Encara no has entés que vull viure?



Comentaris

  • M'ha agradat molt[Ofensiu]
    Xitus | 04-09-2007 | Valoració: 10

    especialment aquesta frase, la trobo genial, i molt gràfica...:

    "Trencar aquestes barreres invisibles que són com blocs de ciment que no em deixen avançar. "

    Jo també vull!

    (la foto molt xula)

    Aleix.

  • Fascinant![Ofensiu]
    Josoc | 03-09-2007

    Viu soliloqui, viu, i transmet aquestes ganes de viure a tots els lectors.

  • M'ha agradat moltíssim[Ofensiu]
    GTallaferro | 28-03-2007 | Valoració: 10

    Un relat intens que transmet aquesta força que tens per viure. Les frases curtes i els punts i seguit contribueixen a reforçar aquesta idea que ens vols transmetre. Per tant, un estil molt ben aconseguit.
    Destaco les frases que m'han agradat més i que, intentaré practicar, perquè a vegades, això de viure costa, de viure bé, vull dir.
    "Treure les males herbes del meu jardí"Navegar per el mar blau sense ofegar-me"
    "Enviar fragments d'aquesta història per correu urgent a un país desconegut"
    Una abraçada :)))))

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Soliloqui

Soliloqui

52 Relats

100 Comentaris

49868 Lectures

Valoració de l'autor: 9.24

Biografia:
Vaig nèixer una matinada del mes de juny del 1986 entre la boira que caracteritza la Plana de Vic...

Vaig crèixer entre il·lusions , pintant somnis de colors difuminats amb somriures, fins que vaig adonar-me que no es pot viure només de somnis i pinzells de colors de l'arc de sant martí...aleshores, vaig començar a refugiar-me entre lletres i papers...

Llicenciada en biotecnologia però amb alguna vena literària, que encara no sé d'on ha sortit... faig soliloquis sobre paper que problablament no tenen cap sentit...però m'ajuda a truere tot allò que m'ofega dia a dia.... i de vegades, em deixen un xic millor.

Amenaces a l'autora,reclamacions, propostes o... el que vulgueu a:

[[soliloqui_2808@msn.com]]




www.fotolog.com/soliloqui

[[...Y que, por fin, el tiempo borre las heridas. Y tus fantasmas nunca mas vuelvan a verme.]]