I la va desflorar

Un relat de: Tanganika
Feia tant de goig, ella!
Tant de color, el vestit tan natural!
Emanava desig i atreia desig.

Sentien la música alegre d'acordió i violins, gresca de festa.


Es van besar i es besaven i no podien parar. Sota pluja de confetti i serpentines apareixia un sol desconegut que escalfava.


Havien de trobar un lloc per estar sols. I va ser la cambra dels estris de la neteja del Pavelló Esportiu. Van posar al terra fred les bates que van trobar penjant que pertanyien a les dones de la neteja.

I ell, tremolós i amb el cos ple de papallones, li va treure la disfressa de flor.

Aquell carnestoltes ella va perdre la virginitat.
I ell també.


Música d'acordió, violins, confetti i serpentines.
I una disfressa de flor.
I una disfressa de borinot que la vol.




Comentaris

  • No pares, eh !!![Ofensiu]
    Annalls | 15-01-2013

    Aquest es diferent, en lloc d'acabar amb broma,(ho tenies tan fàcil amb la disfressa de flor), las acabat amb normalitat ¿?

  • La flor del borinot[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 15-01-2013 | Valoració: 10

    La primera vegada és inesborrable. I més si va ser dins la cambra de les dones de fer feina! Quina feinada! M'ha agradat molt el tempus poètic del relat, li dóna més força i importància a cada vers. Sort que les dones e la neteja ja estan acostumades a la pols... Una forta abraçada i felicitats pel teu to literari que m'agrada molt.

    Aleix

l´Autor

Foto de perfil de Tanganika

Tanganika

216 Relats

219 Comentaris

133192 Lectures

Valoració de l'autor: 9.46

Biografia:
Al terrat de la meva infantesa amb el llibre de la meva mig maduresa: 'Al terrat a l'hora calenta i altres relats' (Nova Casa Editorial, abril 2015).