Et guardaré el secret

Un relat de: copernic

ET GUARDARÉ EL SECRET



Arribes puntual a la cita. Estàs neguitós. Se't nota que és la primera vegada. Excitat, et treus la roba després de que t'informi detalladament sobre el preu dels serveis. Faig el mateix i em despullo. Admires durant un moment, amb una poc dissimulada impaciència, el meu cos jove i musculós. Em toques, em magreges, com no acabant de creure-t'ho. La teva erecció augmenta i sobrepassa els noranta graus, moment que aprofito per posar-me el teu penis a la boca. Em concentro per ara en la punta. Llepo, xuclo, ensalivo, la deixo ben lubricada. Repasso el tronc per fora, resseguint les venes que s'inflen cada vegada més. Finalment, arribo a l'escrot. Me'l poso tot a dins, goludament, jugant amb la llengua en el poc espai que em queda desocupat. M'ordenes i em supliques alhora que et penetri.

Et poso un preservatiu i em col·loco darrere teu. Separes les cames. Agafo la vaselina i amb el dit mig te'n poso una mica a les vores, després me'l unto tot i entro poc a poc. Estàs molt nerviós i excitat, tanques l'esfínter involuntàriament i et fa mal. Amb els primerencs, sempre és difícil. No els podries posar ni un supositori. Acosto la boca a la teva orella i et demano amb veu baixa que et relaxis. Els músculs s'afluixen i et prepares. Em poso l'altre condó. Primer ressegueixo les vores amb la punta, suaument. Al cap d'una estona de realitzar moviments circulars em decideixo a penetrar-te. La vaselina fa la seva funció i les carns es van obrint lentament al pas del meu penis. Respires profundament i una alenada de plaer s'escapa de la teva boca. Em paro, deixo que t'hi acostumis, reprenc la introducció. Quan veig que tinc un marge suficient començo a moure'm. Mentre tant, has agafat el teu membre i et masturbes amb desfici. Tu hi arribes primer, esbufegant, els ulls tancats, amb l'excitació de la novetat, jo al cap de poc, deixant escapar un gruny.

Desembeino, ens rentem i quan estem vestits, em pagues. Estàs una mica envermellit, sorprès d'haver deixat que aquesta fantasia reprimida hagi abandonat la teva ment i s'hagi materialitzat. No et preocupis: Et guardaré el secret. Ningú sabrà que un dia vares deixar de banda les pors i vas decidir ésser tu mateix. Ningú? Al cap d'un mes, mirant mig adormit els informatius de la televisió surt la teva cara a la pantalla. Et reconec perquè és la segona vegada que et veig i els meus clients no solen venir dues vegades El locutor diu que el partit rival té proves que, en els darrers mesos, has visitat locals d'ambient gai. Llavors me'n assabento de que ets important, influent, poderós. Estàs casat, tens fills i des del teu càrrec has defensat sempre acarnissadament la família tradicional, muntant una virulenta croada contra els prostíbuls i l'homosexualitat. Quina barra! No semblaves pas tan carca quan gemegaves amb el cul ben obert davant les meves embranzides. Però quan es té poder es tenen enemics, gent segurament encara més carca que tu, als quals no els importa el més mínim la teva vida íntima, però que es veurien beneficiats si s'ensorrés la teva carrera política. Ja ho han aconseguit. És curiós: En el fons, em fas llàstima, no deixes d'ésser una víctima, una víctima més d'una societat falsament puritana, que s'escandalitza quan un personatge públic és enxampat fent el que molts, si gosessin confessar-ho, estarien delitosos per experimentar.

Comentaris

  • Un atreviment que no ho hauria de ser![Ofensiu]
    EnricMadrona | 06-09-2011 | Valoració: 10

    Ahir llegia el teu fenomenal relat “Geometria”. Avui he fruït de valent amb aquest altre. Quina es la puritana mentalitat dels escriptors -i de les editorials- catalanes que no s'atreveixen amb el sexe i encara menys amb els temes lèsbics i gais quan resulta que estan ben normalitzats a la societat. El Pedrolo va escriure “Un Amor Fora Ciutat”. Hi d'altres autors i autores. Però pocs, a diferència d'altres literatures. Els heterosexuals son inferiors als gais? Es clar que no. Però es diria que sí si només es tingués en compte que una lesbiana és capaç de llegir i escriure amb naturalitat relats amb personatges heterosexuals i que el cas contrari és insòlit. No ens podem perdre un James Baldwin, un Christopher Isherwood català. Dic tot això perquè el relat de Copèrnic no tant sols incideix en un tema proscrit sinó que està fabulosament escrit.

  • L´eròtica del poder[Ofensiu]
    Mercè Bellfort | 09-04-2008 | Valoració: 10

    Malgrat la meva baixa visibilitat (porto gairebé un mes amb conjuntivitis acompanyada d´inflamació de còrnea i de la meva paciència) puc dir que el teu relat m´ha fet "obrir els ulls" i reconèixer que tractes amb valentia un tema que representa intocable, però que està molt bé exposar-lo amb tota naturalitat i acompanyat d´aquesta crítica social que tu saps fer tan bé.
    És per això que et felicito, per la teva diversitat de temàtiques i també per la presentació a Blanes del teu llibre que espero llegir quan surti del meu observatori boirós.
    La doctora m´ha dit que no puc fer petons a ningú. Però mira, copernic, en aquest cas no hi ha cap perill de contagi. Sobretot que l´humor no ens abandoni!
    Molta sort i... petonets.
    Mercè.

  • L´eròtica del poder[Ofensiu]
    Mercè Bellfort | 09-04-2008 | Valoració: 10

    Malgrat la meva baixa visibilitat (porto gairebé un mes amb conjuntivitis acompanyada d´inflamació de còrnea i de la meva paciència) puc dir que el teu relat m´ha fet "obrir els ulls" i reconèixer que tractes amb valentia un tema que representa intocable, però que està molt bé exposar-lo amb tota naturalitat i acompanyat d´aquesta crítica social que tu saps fer tan bé.
    És per això que et felicito, per la teva diversitat de temàtiques i també per la presentació a Blanes del teu llibre que espero llegir quan surti del meu observatori boirós.
    La doctora m´ha dit que no puc fer petons a ningú. Però mira, copernic, en aquest cas no hi ha cap perill de contagi. Sobretot que l´humor no ens abandoni!
    Molta sort i... petonets.
    Mercè.

  • ??...[Ofensiu]
    Naiade | 29-03-2008 | Valoració: 10

    Caram aquesta faceta teva no la coneixia. És ben certa la conclusió final, de vegades els que més prediquen en contra d'alguna cosa són els que més tenen que amagar.
    M'he fixat que quan algú dona una opinió molt tancada, i critica amb èmfasi algun comportament, vol dir que l'inquieta interiorment. Llàstima que no es puguin dir les coses pel seu nom.
    Et felicito per les teves ultimes proeses literàries, me'n alegro que et vagi tan bé. T'ho mereixes.
    Una abraçada

  • Clar de lluna | 27-03-2008 | Valoració: 10

    ...uau! Molt bé, les descripcions, l'ambient, els personatges i el gir final! Bon títol, m'ha agradat molt!

    És que ho toques tot bé, eh! je je je

    Una abraçada!

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de copernic

copernic

338 Relats

1182 Comentaris

387650 Lectures

Valoració de l'autor: 9.78

Biografia:
Per qüestions de feina he hagut d'interompre la meva producció periodística i literària. Després del tsunami i amb l'aigua al seu lloc torno a començar: Déiem ahir...