És díficil arrisacar-se

Un relat de: Nyaelven

Avui l'he vist, gairebé no el conec, hem parlat un parell de cops. Sé que em podria agradar, si ho intnentés. Però no em veig amb cor de tornar a patir. I si passa com sempre? I si les il·lusions no passen a ser res més? Un altre cop, com tants altres. Sé que potser em perdré coses bones, però les dolentes em fan tanta por. Qui sap si em veuré amb cor de tornar-me enamorar, doncs per mi al camí de l'amor només he trobat espines.

Comentaris

  • s'ha d'intentar[Ofensiu]
    mecmec | 24-06-2008 | Valoració: 9

    Estic llegint els teus relats i si, m'identifico amb alguns com amb aquest.
    gràcies pel comentari.

  • Diuen...[Ofensiu]
    natasha | 05-01-2008 | Valoració: 9

    ...que "qui no arrisca no pisca" però costa tan arriscar-se amb l'amor després de males experiències... No obstan estic convençuda que darrera d'alguna porta hi ha una bona història esperant-nos.
    Una abraçada.
    -.-NaTaShA-.-

  • sí, [Ofensiu]
    kispar fidu | 05-01-2008

    és difícil.
    i més quan es tracta dels temes del cor...


    He passat després de llegir el títol en els últims comentats, però el que veritablemes m'ha agradat ha estat la teva biografia, perquè m'hi he sentit tan identificada...

    "Quan estàs bé no escrius". Aixó vol dir que tots els que escrivim encara que podem sentir-nos "moderadament feliços" sentim que ens falta alguna cosa.

    (i amb el que hi has afegit tu mateixa després...)

    I estic totalment d'acord i m'ho puc aplicar 100%. La gent que em coneix, quan em llegeix, de vegades algun familiar m'ha dit: "ostres, no sabia que patissis tant... com que sempre se't veu bé...". I és que és quan et sents perdut i no trobes sentit, quan tens l'empenta d'escriure.

    M'ha agradat, sí, sí. M'ho apunto.

    seguiré passant-me!
    ens veiem entre lletres!
    Gemma

  • si vols guanyar...[Ofensiu]
    Cincdos | 05-01-2008 | Valoració: 10

    tens que arriscar-te.

    llei de vida, no tens res a perdre, només
    és qüestió de mentalitzar-se.

    petons
    vagi bé

  • Mateixa sensació...[Ofensiu]
    diesi | 16-12-2006

    Sé que de vegades costa assumir riscos, però hi ha casos en que val la pena. Fes-me cas i intenta-ho. Marci pel comentari!

    b#NaT#b

  • Es veritat...[Ofensiu]
    Roserdeljardi | 11-12-2006 | Valoració: 9

    Tot és dificil en aquestos casos, pero sobretot cuan tornes a fixarte en la mateixa persona. Esta passantme ara i ja no se que fer. Al lleguir açó m'he sentit molt compresa, perque per part d'ell no hi va haver negativa... Molt bó. Expresses molt bé els pensaments. I, fes cas d'el teu cor sense oblidarte del cervell, perque a volstes els amors racionals solen tindre mes éxit. Un abraç.

  • després de les espines hi ha la rosa...[Ofensiu]
    jOaneTa | 04-12-2006 | Valoració: 10

    Mai deixis d'arriscar-te per por, potser no va ser però serà...
    Un petó.

    jOaneTa

Valoració mitja: 9.4

l´Autor

Foto de perfil de Nyaelven

Nyaelven

26 Relats

84 Comentaris

35152 Lectures

Valoració de l'autor: 8.98

Biografia:
Una vegada la gran escriptora Maria Mercé Roca va dir en una trobada: " Quan estàs bé no escrius". Aixó vol dir que tots els que escrivim encara que podem sentirnos "moderadament feliços" sentim que ens falta alguna cosa.
Jo vull que algú em digui " deixa'm ser el que et falta"
( porca miseria 25-12-05)

M'agraden aquestes frases, sóc feliç la major part del temps tinc molt bons amics, estic fent una carrera, però hi ha moments en que amb aixó no en tinc prou. Sóc massa exigent amb mi mateixa? O potser ja m'està bé ser moderadament feliç?