Si tinc res a dir-te...

Un relat de: Nyaelven

Avui m'has dit que parlarem un altre dia
si tinc res a dir-te.
Jo t'he dit que si que vull dir-te una cosa..
Peró com que tens pressa te la diré demà.
Tú m'has contestat que creus que ja saps el que et vull dir...
I has marxat.

Si ja saps el que et vull dir? Per què vols que t'ho digui?
No em dónes cap pista del que em respondràs...
I estic molt espantada del que em puguis dir demà...

Comentaris

  • hola...[Ofensiu]
    lienu | 30-05-2008 | Valoració: 9

    jajaajjjaja m'agraden molt aquest s jocs de paraules... he comnçat a llegir-te per l'ultim, i anire baixant. Amb aquest me rigut molt pero alhora m'ha fet pensar amb quan et fa falta parlar i no pots dir allò que et cal perque l'altra persona te pressa.... et quedes amb un estad de engoixa...
    Lo dit, continuaré lleinte.
    salut i montanya

  • UN DILEMA[Ofensiu]
    EULALIA MOLINS ARAGALL | 29-05-2008 | Valoració: 8

    I UNA POSTURA MOLT DÍFICIL DE AGUANTAR, PARLEM ARA, NO DEMÀ! SI AQUESTA NIT NO PUC DORMIR, QUE NO SIGUI PENSANT EN EL QUE EM RESPONDRÀS DEMÀ, SI NO PENSANT EN EL QUE JA M'HAS DIT AVUI, OI? SALUTACIONS

Valoració mitja: 9

l´Autor

Foto de perfil de Nyaelven

Nyaelven

26 Relats

84 Comentaris

35131 Lectures

Valoració de l'autor: 8.98

Biografia:
Una vegada la gran escriptora Maria Mercé Roca va dir en una trobada: " Quan estàs bé no escrius". Aixó vol dir que tots els que escrivim encara que podem sentirnos "moderadament feliços" sentim que ens falta alguna cosa.
Jo vull que algú em digui " deixa'm ser el que et falta"
( porca miseria 25-12-05)

M'agraden aquestes frases, sóc feliç la major part del temps tinc molt bons amics, estic fent una carrera, però hi ha moments en que amb aixó no en tinc prou. Sóc massa exigent amb mi mateixa? O potser ja m'està bé ser moderadament feliç?