En el món hi ha llocs molt especials

Un relat de: Pages@s
La terra és gran, hi ha llocs que mai s’han vist.
Llocs insòlits, especials. Jo us explicaré el paradís que mai ningú ha vist.
En una part de la Terra hi ha un lloc màgic.
Tu quan arribes en aquell paradís et sents especial.
Cosa que ja ho ets.
Tens poders com Spiderman, Hulk, Wonder Woman, Batman, Flash i molts més.
Hi han arbres de molts colors i també hi ha Portaventura, el Tibidabo i molts parcs aquàtics.
També hi ha videojocs que et pots submergir en ells.
Quan plou cauen llepolies, xocolata, milions de diners…
També hi ha un arc de Sant Martí i quan agafes una barca pots posar-la al arc de Sant Martí i voles sobre ell.

Aquest sí que és un paradís per a tot el món, per a totes les edats, el paradís més xulo del món.

Yuki

Comentaris

  • Això, sí que és somniar. [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 15-01-2024 | Valoració: 10


    Un relat simpàtic i a la vegada amb molta fantasia. Realment el món és un paradís, perquè el gaudim amb tot el que hi ha en ell.
    Jo li haguera posat un cent, però es queda així.
    Enhorabona i una abraçada a tots. Pages@s.
    Cordialment.
    Perla de vellut

  • Preciós[Ofensiu]
    Solsona Bot | 09-01-2024

    Un relat preciós. M'agrada quan dius que tothom se sent especial en aquest món, però de fet ja ho som en aquest.

  • Som-hi![Ofensiu]
    Cesca | 27-12-2023

    Jo m'hi apunto!
    Som-hi!

  • Super poders![Ofensiu]
    SinKaLip | 26-12-2023

    Que maco és sentir-se especial i tenir poders. Hi ha dies que quan surto de casa em sento com un superheroi. Cada dia amb un poder diferent!

  • Bravo ![Ofensiu]
    Prou bé | 21-12-2023

    Saps dibuixar un autèntic paradís. I... Sí el somni és fes realitat?
    Bon Nadal
    Amb total cordialitat

  • un paradís d'aventures i llaminadures[Ofensiu]
    Atlantis | 20-12-2023

    Això sí que és un paradís!. Poder gaudir d'aventures i tenir llaminadures sempre.

l´Autor

Foto de perfil de Pages@s

Pages@s

64 Relats

279 Comentaris

9810 Lectures

Valoració de l'autor: 9.60

Biografia:
Som un grup de nens i nenes de Cicle Superior d'Educació Primària que fem un taller d'escriptura en català utilitzant les bases del concurs de microrelats.