ELS VIVAS…

Un relat de: Pages@s
era una família que era famosa. La gent els posaven un sobrenom. Com per exemple: els tramposos, els perdedors…

En aquesta família hi havien 5 membres, que es deien: La mare, Teresa del Mar, sobrenom “ la perdedora”, el pare, Jordi de la Muntanya, sobrenom “el pesat”, la filla gran, Maria Dolors, sobrenom “l’acumulada” i les bessones que una es deia l’Anna i l’altra l’Anna 2. Aquestes bessones no tenien cap sobrenom, sempre anaven agafades de la mà i la gent mai les mirava als ulls. Eren les bessones maleïdes.

Les bessones tenien superpoders, però ningú ho sabia. Com per exemple: veure el passat, parar el temps i un altre que no us explicaré.

El dia 7 de setembre de l’any 1872, l’Anna i l’Anna 2 van descobrir que tenien una altra bessona, o sigui que eren trigèmines.
Elles van pensar que es diria l’Anna 3.

També van veure que havia passat, i no ho explicaré. 
L'únic que sé, és que el seu malnom era “l’última”.

La van trobar i…


Yuki

Comentaris

  • El poder de totes tres[Ofensiu]
    Solsona Bot | 27-02-2024

    Potser el sobrenom de l'última era perquè era la més petita de les tres. Segur que les dues primeres, quan van saber de la seva existència, la van anar a buscar, i van poder fer servir el tercer poder, que necessitava que totes tres es trobessin. Un bon relat que fa que desitgem saber com continua.

  • preguntes[Ofensiu]
    Atlantis | 25-02-2024

    el relat et deixa tot de preguntes. M'agrada que nomenis Anna1 i Anna2 a les bessones, així menys feina per quan coneguin a la nova....

    Tens tu la continuació del misteri? o l'aniràs trobant conforme escriguis. Perquè l'has de continuar si o si.

  • Enigmes[Ofensiu]
    Cesca | 21-02-2024

    Quants enigmes! Deixes al lector amb l’ai al cor...
    Quin serà el tercer superpoder de les bessones?
    Quin serà el significat del sobrenom “última” de la tercera bessona?
    Hi haurà segona part del relat? Sí, va!

l´Autor

Foto de perfil de Pages@s

Pages@s

64 Relats

279 Comentaris

9897 Lectures

Valoració de l'autor: 9.60

Biografia:
Som un grup de nens i nenes de Cicle Superior d'Educació Primària que fem un taller d'escriptura en català utilitzant les bases del concurs de microrelats.