ELS RACONS DE L'AMOR 1

Un relat de: Bonhomia
ELS RACONS DE L'AMOR 1

És fàcil sentir-se jove. I l'amor... l'amor sovint és més difícil. Potser és una categoria dels factors de la joventut que porten més de cap. I l'Adelaida estava enamorada... però de tot! Tot era una mena de màgia i nostàlgia, com és propi de la joventut en l'amor, nostàlgia del propi present. I és que la solitud de l'Adelaida li despertava molta inquietud. No pensava en escollir res de concret, ni molt menys. No se sentia en deute amb res ni amb ningú. Simplement o complexament ( jo això no ho sabria dir ), tan sols, en la vida, hi trobava bellesa. Però com donar-li forma? Aquell era l'amor que duia a l'Adelaida de cap. Aquell mateix. O sigui: res? Ni ella mateixa ho sabia. ...

Comentaris

  • Racons màgics de la vida[Ofensiu]
    brins | 25-08-2015 | Valoració: 10

    Efectivament, Sergi, sentir-se jove és molt fàcil perquè la pell i l'esperit ja t´ho recorden constantment, però saber trobar el veritable amor ja és més complicat...Cal cercar-lo amb paciència i amb entusiasme alhora; cal, sobretot, saber mantenir-lo viu...

    brins

l´Autor

Foto de perfil de Bonhomia

Bonhomia

646 Relats

1852 Comentaris

513832 Lectures

Valoració de l'autor: 9.87

Biografia:
L'armonia commou la selva verge de paratges interexternalitzats mentre els estels ens somriuen dolçament i les nits i els dies es confonen en boira d'un nou color que brillarà per la mare universal que va fer-nos i cerquem cuidar... si és que aquestes paraules contenen cert ressò d'esperança en un món tan difícil i complicat.