els pensaments d'en Pere

Un relat de: vio_ska

Un dia qualsevol, en Pere es desperta a l’hora habitual...Està a casa seva, amb els seus companys...En Marcel, En Pau i l’Adrià. Es miren i entre ells s’entenen... els 3 han captat els que tots volien dir: en Pere està molt moix...li pregunten què li passa però ell no contesta... Està així perquè ha sentit rumors...Rumors que diuen que volen desfer-se d’ell, que ja està massa fet malbé...
Doncs en Pere és un simple raspall de dents però amb vida pròpia...

Comentaris

  • mol alegre![Ofensiu]
    ilargiaa | 04-01-2006

    mol bunik!! ejej el k sarriba a escriure un dia a clase e vio... :P ma agradat mol, te força i acaba km menys tu esperes... km la vida...
    un peto wapixiima

  • Divertit[Ofensiu]
    Vida | 22-12-2005 | Valoració: 8

    M'ha semblat divertit, akest relat, està molt be recordar k hi ha moltes coses i persones k tenen sentiments i k avegades no ens adonem i passem d'elles....
    crec k l'averrois té raó. els teus relats haurien de ser mes llarg com el de "aparences estranyes", perke donen molt de desitjar, i com k son tan curts, hi ha poc temps per gaudir-los. Continua així!
    Raül

  • Crec...[Ofensiu]
    AVERROIS | 21-12-2005 | Valoració: 9

    ...que està molt bé aquesta metàfora dels sentiments en les coses inanimades. També crec que si l'haguessis allargat una mica més donant-li encara mès humanitat, el final, que per si ja es bó, encara tindria més força. Una abraçada.

l´Autor

Foto de perfil de vio_ska

vio_ska

17 Relats

30 Comentaris

21657 Lectures

Valoració de l'autor: 9.13

Biografia:
vaig néixer un bon dia, del ventre de la meva mare, sense voler-ho, però així ho van decidir. I aquí estic, vivint, sentint, estimant, lluitant, aprenent, estudiant, ....