prejudicis

Un relat de: vio_ska

estic mirant-te...tu no ho saps...m'agradaria que miressis amunt, però sé que no ho faràs. estàs amb un altre noi...Qui deu ser? Tinc curiositat...No ho sé pas...Els 2 teniu unes aparences estranyes...Personalment m'agraden però la gent us mira amb raresa...Potser us prejutgen? No ho entenc...Pantalons mig caiguts i dessuadora amb caputxa...Sou nois i porteu arracades...anelles...pircings...els cabells sense pentinar... serà per això? Segueixo sense entendre-ho! Us asseieu en un altre indret, encara que tot i així us segueixo veient...Et treus la dessuadora, deus tenir calor...Samarreta de ratlles amb un dibuix al mig sovint bastant desconegut per la gent... Jo, personalment el conec i m'agrada molt...La gent encara us mira més...No ho entenc...per què? Perquè a vosaltres i no a la resta? es que sou diferents? Segueixo sense entendre-ho...

Comentaris

  • tens tota la rao[Ofensiu]
    ilargiaa | 04-01-2006

    fa poc vaig escriure un article al diari k parlava daixo... la societat en general te mols prejudicis, penso k la millo manera de acabar am aixo es k cadascu faci la seva i si et miren malament , k mirin, o no?
    ma agradat vio, jeje un pto wapa

l´Autor

Foto de perfil de vio_ska

vio_ska

17 Relats

30 Comentaris

21605 Lectures

Valoració de l'autor: 9.13

Biografia:
vaig néixer un bon dia, del ventre de la meva mare, sense voler-ho, però així ho van decidir. I aquí estic, vivint, sentint, estimant, lluitant, aprenent, estudiant, ....