Acostumada

Un relat de: vio_ska

Acostumada a parlar i a no ser escoltada, a escoltar-se a ella mateixa, a estimar sense rebre res a canvi, a sortir i a que ningú la miri, a mirar el telèfon i només trobar-hi l'hora, a cridar i a que ningú aparegui, a la soledat, a la tristesa...
Acostumada a anar a la platja i asseguda a les roques mirar el cel i els estels... Només amb la seva companyia... Més enllà, una parella... Ells si que se'n fan de companyia...Però en canvi, ella, només té als estels i a la lluna, a les roques i al mar.
Acostumada a tornar cap a casa sola, a entrar-hi i a no trobar-se mai ningú allí dins, a dormir sola i a llevar-se sola. A menjar sola, a fer-ho tot ella sola... Sense ningú, només amb els estels i la lluna, les roques i el mar.
Crida i torna a cridar, però ningú la sent... No pot més... Va cap al lavabo, obre l'armariet i n'agafa un pot. El porta cap a la cuina i el deixa sobre la taula. S'asseu i se'l queda mirant fixament una bona estona. No sap què fer, però a mida que van passant els minuts, n'està més segura... Agafa un got. L'omple de licor i obre el pot. El buida. Ara totes les pastilles són damunt la taula. N'agafa tres i se les pren de cop. Seguidament, tres més i així fins que se les acaba. S'ha quedat estesa al sofà, quieta i immòbil, sense poder moure's fins que aquelles substàncies han acabat del tot amb la seva vida...
Sí, s'ha suïcidat... No aguantava més la seva situació i així ho va decidir... Farta de viure, amb la soledat com a companya de vida constant... Podria haver decidit matar a la soledat... però en contes de fer-ho, es va matar a ella mateixa... Es va matar...


Comentaris

  • Impresionant![Ofensiu]
    jOaneTa | 16-11-2006 | Valoració: 10

    no tenc més paraules: IMPRESIONANT nena!
    M'ha encantat.
    Un petó.

    jOaneTa

  • SaReTa | 15-11-2006 | Valoració: 9

    La pobresa
    Els problemes
    Les adiccions .... tot són problemes, però la soledate s el pitjo sentiment que pugui existir, si no etens a ningú, no ets ningú.

    Ho has reflectit mol bé.

    un petó

    SaReTa

l´Autor

Foto de perfil de vio_ska

vio_ska

17 Relats

30 Comentaris

21734 Lectures

Valoració de l'autor: 9.13

Biografia:
vaig néixer un bon dia, del ventre de la meva mare, sense voler-ho, però així ho van decidir. I aquí estic, vivint, sentint, estimant, lluitant, aprenent, estudiant, ....