FoLLetS...

Un relat de: vio_ska

Tres nois tornen de festa a les 7 del matí… Van per la carretera, s'equivoquen i s'endinsen en una urbanització d'un poble desconegut… Frenen, aparquen i surten del cotxe. S'asseuen en un banc i comencen a mirar el cel… De cop, veuen follets saltant de fanal en fanal… els tres es queden parats, sense saber què dir…els follets van cada cop més de pressa, més de pressa…són intermitents, apareixen i se'n van…tota l'estona igual fins que s'aturen de cop…els nois estan entre espantats i parats…els follets baixen dels fanals i s'asseuen amb els nois… comencen a parlar entre ells, en un idioma desconegut i molt estrany pels 3 nois… els 4 follets comencen a riure, a riure…un dels nois es dóna per al·ludit i s'aixeca a pegar als follets, a fer-los fora, i aquests, de cop desapareixen…el noi es queda impressionat, i torna a seure on era… els 3, ja sense els follets, parlen i comenten el que els ha passat. Cap d'ells ho arriba a entendre, però bé ha passat i no li donen més voltes…tornen al cotxe i decideixen seguir el camí cap a casa…troben la manera de sortir d'aquell lloc desconegut i troben un camí…el segueixen i de cop se sent una sotragada… el noi que va al darrera, mira per la finestra i veu a un dels follets enganxat a la roda, intentant treure els cargols…mira per l'altra finestra i veu a un dels follets restants també està enganxat a la roda…De sobte els altres dos follets s'enganxen al vidre de davant… el conductor no veu res i s'estimben… donen 4 tombs de campana i acaben els 3 nois morts…els follets tornen a marxar…

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de vio_ska

vio_ska

17 Relats

30 Comentaris

21600 Lectures

Valoració de l'autor: 9.13

Biografia:
vaig néixer un bon dia, del ventre de la meva mare, sense voler-ho, però així ho van decidir. I aquí estic, vivint, sentint, estimant, lluitant, aprenent, estudiant, ....