EL SET DE LA TESS

Un relat de: Tanganika
La Tess un dia va perdre una 's' del seu nom que no es d'aquí i el va voler girar: ara es deia Set.

Però volia haver-se guanyat aquell nom que li agradava tant com el primer i que sabia que significada ganes de beure i el nombre que segueix al sis.

La Set va preguntar a set persones quin significat dels dos triarien i el motiu.

La Ció va dir que la de voler líquid, que cal aigua, sense ella no viuríem.

En Josep va dir que el número perquè era el de la sort.

La Coia va dir que la xifra, que ella havia nascut un dia set i en el mes de juliol.

La Sònia va dir que la set i va pensar en un oasi on apaivagar-la si li tocava ser nòmada del desert en una altra vida (o en l'actual, que mai se sap se sap mai).

Els germans Guinert van tenir clar que el set. Un notable baix, però notable i és una bona nota.

Per acabar, la Brita, via e-mail, que vivia a l'altre cul de món, va escollir la set perquè abans de saber que era diabètica en tenia molta, massa, i sovint. I li feia pensar en la importància de captar la malaltia a temps.

Va guanyar 'set' en masculí. No li importava gens ni mica. La ex-Tess es diria en Set.


I, satisfeta, l'estrangera va convidar les set persones a set esmorzars on van xerrar i xerrar (una via virtual) i si tenien set, bevien. Ara que la set més important era la de voler-se trobar i fer-la petar, no fotem!




Comentaris

  • Com m'agraden[Ofensiu]
    Jordi Baucells | 09-03-2013

    les teves elocubracions Tanga! M'hi identifico, sembla que les podia haver escrit jo si m'hagues posat a esciure-les i hagues estat capaçd'escriure-les, es clar. No es gens fàcil el que fas. Qui te una imaginació tan neta i clara? Qui disposa d'una capacitat per inventar histories menudes i la vegada tan delicioses? Es un regal llegir-te.Felicitats Tanganika, no paris!

  • Tanga?[Ofensiu]
    Annalls | 09-03-2013

    UI, t'has moderat molt, jo diria que aquest relat no es teu, li has pispat a la Liria oi?
    Podies haver aprofitat i haver fet una bacanal amb set persones, que tenien set de beure...pis...
    O haver fet l'amor set vegades amb el teu amant , i desprès aixecar-te a buscar aigua perquè us havia quedat la boca resseca i teníeu una seeeet...


    Merci pels comentaris, sabia que no et resistiries a un nou repte...heheheh

    Soc Terra-Terra Tauro-Virgo amb la lluna a Geminis amb moltees quadratures a la carta natal...ja no m'en recordo de més.... Mira que la meva filla me la va corregir, ja li fotre ja...les de foc esperant per entrar però veient la sort de les seves dues antecessores no en tenen ganes. Era una historia pendent , les tenia guardades ...

l´Autor

Foto de perfil de Tanganika

Tanganika

216 Relats

219 Comentaris

133081 Lectures

Valoració de l'autor: 9.46

Biografia:
Al terrat de la meva infantesa amb el llibre de la meva mig maduresa: 'Al terrat a l'hora calenta i altres relats' (Nova Casa Editorial, abril 2015).