El meu lloc màgic

Un relat de: Pages@s
Quan vaig arribar aquell lloc… Tan bonic, tant especial i tant tranquil em va agradar molt. Aquell lloc m’agradava tant, que fins i tot hi havia un mon de flors, però una era molt important era… La rosa, però no era una rosa normal era, una flor que parlava. La rosa em va dir que si volia anar a casa de les roses. Vaig contestar… Si m’agradaria anar-hi. Vaig anar i vaig veure un gira-sol entre moltes roses, però aquell gira-sol no tenia amics/es, les roses es burlaven d’ell per ser diferent. Jo vaig dir que això no és podia fer i vaig explicar a les roses que no tot el món es igual, cadascú es com es i tothom te alguna cosa especial. Les roses van pensar el que vaig explicar i van dir que tenia raó. Aquell gira-sol tenia alguna cosa especial, era que expulsava purpurina de colors i a les roses els agradava això que tenia d’especial. Les roses es van disculpar i van ser amics/es, totes  les roses i el gira-sol es va posar molt content perquè el volien tal i com era.

DORITOS TEX MEX

Comentaris

  • Diferent[Ofensiu]
    Solsona Bot | 28-12-2023

    És un relat molt maco. Tothom és diferent i té alguna cosa bona per a descobrir.

  • En la varietat...[Ofensiu]
    Cesca | 27-12-2023

    Hi ha una dita que diu: En la varietat hi ha el gust. Podríem afegir: ⁣em>I també la riquesa.
    Cadascú és com és i aquesta és la nostra gran riquesa, tant de bo tots sabéssim apreciar-ho!
    Bona escriptura!

  • Moltes flors màgiques[Ofensiu]
    SinKaLip | 23-12-2023

    És veritat que cadascú és com és i tots plegats podríem formar, tal com ho expliques, un gran pom de flors replet de formes i colors! Amb gira-sols, roses, clavells, margarides, petúnies i carxofes també.

  • Vas ser savi[Ofensiu]
    Prou bé | 21-12-2023

    Vas tenir sort de poder parlar amb la rosa i poder visitar el seu país.
    El gira-sol va tenir sort de la teva saviesa
    Un relat preciós.
    Bon Nadal
    Amb total cordialitat

  • Roses i gira-sols[Ofensiu]
    aleshores | 20-12-2023

    Comparteixen la terra i han de ser amics, és clar.

l´Autor

Foto de perfil de Pages@s

Pages@s

64 Relats

279 Comentaris

9749 Lectures

Valoració de l'autor: 9.60

Biografia:
Som un grup de nens i nenes de Cicle Superior d'Educació Primària que fem un taller d'escriptura en català utilitzant les bases del concurs de microrelats.