El lloc especial

Un relat de: Pages@s
El meu lloc especial és Itàlia. Mai hi he anat, però segur que quan hi vagi m'agradarà molt. M’agrada molt la pasta: macarrons, espaguetis, etc… I a Itàlia hi ha molta història. Però hi aniria majoritàriament per la pasta, és el meu menjar preferit. A Itàlia també tenen molta història del futbol i tenen molts bons jugadors. Per això el meu paradís és Itàlia. 

Derivada

Comentaris

  • Un bon paradís![Ofensiu]
    Solsona Bot | 09-01-2024

    M'encanta Itàlia, la seva història, el seu menjar i l'afició al futbol. És sens dubte un bon paradís. Aquí, però, també ho és!

  • Molt especial![Ofensiu]
    Cesca | 27-12-2023

    Itàlia és un país molt especial, i tant!
    Quan hi vagis, perquè segur que algun dia hi aniràs, veuràs que és un país amable, amb moltes històries interessants (la pasta és molt bona, però hi ha moltes altres coses!)
    Buona notte, ragazz@!

  • La pasta i molt més[Ofensiu]
    SinKaLip | 26-12-2023

    Clar que sí! Itàlia! Amb la seva pasta i els gelats i el futbol també... quantes coses fascinants!

  • Tens raó [Ofensiu]
    Prou bé | 21-12-2023

    Sí t'agrada la pasta i Lea pizza, Itàlia és el paradís.
    Et desitjo un bon viatge quan hi vagis i bon Nadal!
    Amb total cordialitat

  • Itàlia[Ofensiu]
    Atlantis | 20-12-2023

    A mi també m'agrada molt Itàlia i a tu també segur que t'agradarà quan hi vagis, sobretot si t'agrada la pasta: macarrons, espaguetis raviolis...

    Un bon paradís.

l´Autor

Foto de perfil de Pages@s

Pages@s

64 Relats

279 Comentaris

9756 Lectures

Valoració de l'autor: 9.60

Biografia:
Som un grup de nens i nenes de Cicle Superior d'Educació Primària que fem un taller d'escriptura en català utilitzant les bases del concurs de microrelats.