Dins dels miralls: El fi de l'infinit

Un relat de: Grocdefoc

Sembla que cada escrit
sigui un mirall reflectint-se dins d'un altre mirall,
i,així, infinitament...,
fins que arriba un moment
en què l'escrit es fa de pedra
i trenca el mirall.

Aleshores, és el fi de l'infinit.

Comentaris

  • Gràcies[Ofensiu]
    Queca | 29-10-2008

    Pel teu comentari, de veres. Dius unes coses que em fan saltar els colors.... Saviesa. Em sembla una paraula massa gran per a mi, és com una camisa enorme que has d'anar entrant d'aquí i d'allí...

    Tens raó, el meu lloc de treball em permet experimentar cada dia tot un grapat d'emocions, algunes molt intenses, i això em dóna la possibilitat d'explorar-me com a persona, i valorar l'ésser humà.

    I referent al meu poema "Indomable", t'he de dir que no és la mort, sinó l'amor. ;)

    Una forta abraçada, cuida't molt, i si mai necessites res, ja saps on sóc.

  • ambre | 12-09-2008

    Una reflexió caleidoscòpica sobre la màgia de l'escriptura.
    És tan fràgil el vèrtex que uneix el misteri i la bellesa, i és tan emocionant... és la corda fluixa per on camina l'art.



  • He fet cas d'en darkman,[Ofensiu]
    micanmica | 31-08-2008 | Valoració: 10

    que t'ha recomanat al fòrum, i t'he llegit. I, realment, no me'n penedeixo. Té raó quan diu que tens un estil molt personal, i m'agrada molt com l'utilitzes per crear petits tresors com aquest. Un poema breu, però ple d'intensitat.
    Ah! per cert, d'allò que dius a la introducció (Mentre escric, sempre em venen pensaments que no tenen res a veure amb el que estic escrivint...), a mi em passa el contrari... quan escric estic totalment absorta i no me n'adono de res més, i quan estic submergida en pensament que no tenen res a veure amb l'escriptura, als llocs més inesperats, se'm van acudint idees per treure'n poemes i relats... a vegades és horrible, perquè me'n vull anar a dormir i estic molt cansada i de cop, pum! la llumeta de la inspiració s'encén... i apa, a escriure les idees, perquè sinó, em fugen del cap... creu-me, no sé què es pitjor.. si això o si que se't vagin apareixent pensaments al cap que no tenen res a veure amb el que escrius. Però bé... moltes felicitats, benvinguda a relats, i endavant!! una abraçada

  • M'agrada com escrius[Ofensiu]
    Galzeran (homefosc) | 31-08-2008

    ho fas senzill i dius moltes coses, tens un estil mol personal i agradable de llegir.
    Si també t'agrada dibuixar, llegeix i comenta en rnBonet, que per cert, avui és el seu sant.
    Ell també Fa dibuixos i escriu, i en fi, fa un munt de coses.
    Vinga, el poema; es curt i intens, i crea una imatge impactant `'un fet no gaire facil de descriure. Et felicito.

    Tres de tres, ja et tinc als preferits!

    Una abraçada.

    Ferran

l´Autor

Foto de perfil de Grocdefoc

Grocdefoc

31 Relats

146 Comentaris

42593 Lectures

Valoració de l'autor: 9.73

Biografia:
M'agrada llegir i escriure, dibuixar i pintar.
I des de sempre he escrit, crec que des d'abans de nàixer (els meus avantpassats també els hi agradava escriure i pintar).

La resta de coses que podria dir, les he intentat resumir en el primer relat que he enviat a RC: "Autoretrat a colors".

En la meva pintura i que adorna el principi de la presentació (titulada "Carnaval"), hi manca un rostre... Crec que, amb l'escriptura, encara intento donar-li forma i trobar sentits.

M'hagués agradat estudiar molt més qualsevol aspecte de la llengua i la literatura, però les circumstàncies personals i laborals no m'ho han permès i ho he fet a la meva manera i quan he pogut: aprenent de mestres particulars i en un taller d'escriptura.
Sóc conscient de que sóc molt lluny de qualsevol cim.

Em va costar molt decidir-me a fer la meva primera exposició de dibuix i pintura.
Amb l'escriptura, encara dubto molt més, ja que a les paraules els hi tinc molt de respecte. Dins la meva gran ignorància sóc exigent, però m'he decidit a llençar-me a l'espai en trobar aquest web... perquè crec que si no és així no ho faré mai.

Un savi va dir que tot el que es posseeix no s'hauria d'atresorar sinó que s'hauria de donar.

El meu correu és a la vostra disposició.

grocdefoc@hotmail.com

I els meus blogs:

http://des-de-dalt-del-turo.blog.cat/