DIFERENTS PUNTS DE VISTA

Un relat de: montserrat vilaró berenguer
Soc persona acostumada a prendre molts volts, és a dir a viatjar. Però a vegades volar d'un lloc a l'altre et posa en contacte amb persones i anècdotes que sobrepassen la normalitat.
Recordo en concret un vol ja fa uns anys de Ginebra a Barcelona, eren pocs dies abans de Nadal, jo venia content a retrova-me amb la meva família i amics.
Al meu costat estava assegut un senyor una mica més gran que jo, què pràcticament es va passar la major part del viatge molestant una bonica auxiliar de vol. Quan volia aigua al cap de pocs moments volia una coca-cola , quan demanava com podia mirar una pel·lícula. O es queixava de la temperatura, és a dir , una persona molt desagradable.

Jo ho mirava i no deia res, pensava que l´estúpides humana era infinita.

De cop i volta el meu company torna a cridar a la noia i li etziba:
- Mai de la vida m havia trobat amb una persona tan incompetent com vostè!

La noia li va somriure i amb veu agradable li va contestar.
- Miri senyor, jo crec que vostè és una persona molt amable i agradable . Ara és possible que els dos estem equivocats.
- Li desitjo passi un Bon Nadal!!!

I ens va somriure als dos i la vam veure marxar passadís enllà, no cal dir que el meu acompanyant va quedar amb la boca oberta.

Al cap de poc varen aterrar a Barcelona, vaig recollir el meu maletí i li vaig dir.
-Que tingui unes Bones Festes!
Ell no em va ni contestar ......

Comentaris

  • Karin | 26-11-2017 | Valoració: 10

    Es una gran lliçó , m´agrada molt

  • Curcó[Ofensiu]
    Nil de Castell-Ruf | 26-11-2017 | Valoració: 10

    Una gran lliçó de la vida us va brindar aquesta hostessa de vol amb aquest: " Miri senyor, jo crec que vostè és una persona molt amable i agradable . Ara és possible que els dos estem equivocats". Millor contesta no podia haver donat a quest curcó de passatger. I és que a voltes en les situacions més inesperades hom atrapa autèntiques perles de sabuderia i aquesta que acabes de narrar de forma magistral n'és una. Montserrat, encara que és prompte: Bon Nadal!

l´Autor

Foto de perfil de montserrat vilaró berenguer

montserrat vilaró berenguer

464 Relats

1635 Comentaris

326105 Lectures

Valoració de l'autor: 9.89

Biografia:
Tota la meva vida he sigut lletraferida. M'agrada molt escriure, perquè
a dins meu està ple d'històries i tinc com una necessitat d´explicar-les
Per mi és un plaer compartir somnis i pensaments amb qui tingui la paciència de llegir i procurar entendre els meus humils escrits ,fets amb tot el meu cor. Moltes gràcies per la vostra gentilesa.