Destrucció [22]

Un relat de: Alícia Gataxica

Caigué una estrella i es miraren als ulls, aquella estrella, símbol del seu amor, era el meteorit que destruïa el seu futur.

Comentaris

  • original[Ofensiu]
    ixnuir | 15-12-2007

    m'agrada, en poques paraules fas quasibé una història...

    gràcies pel vot en els nanoreptes ;-D

    et seguiré llegint

    ixnuir

  • gypsy | 24-11-2007 | Valoració: 10

    m'he quedat amb un pam de nas!
    esperava que al caure l'estrella els il·luminaria o quelcom així.
    Bo i contundent!

  • aaa | 21-11-2007

    Soc un corrector compulsiu, no d'ortografia (que la deixo molt de banda) si no d'estructura. Puc passar-me hores arrodonint tres lineas. I en els relats petits, tracto d'ordenar les paraules de la manera mes escaient. En relats llargs... be, tinc 300 paguines que reviso des de fa 5 o 6 anys, i que probablement mai acabare de revisar. Soc el meu pitjor critic, res em sembla realment acabat.

    Tot aquest innecesari preambul serveix per dir-te que aquest relat i el de la bruixa em semblen poc treballats, els falta quelcom... ritme, musicalitat, no se com explicar-ho. I en nego a reescriure res, doncs el text es teu i tu el publiques tal i com el vas concebir.

    En tot cas, endavant amb el teu repte personal. Jo segueixo per aqui, sense escriure gaire però llegint petites coses...

    Roarscach

l´Autor

Foto de perfil de Alícia Gataxica

Alícia Gataxica

45 Relats

322 Comentaris

83947 Lectures

Valoració de l'autor: 9.43

Biografia:
"El qual està segur de conèixer la fi de les coses quan tan sols han començat a realitzar-les és o un savi o un boig; no importa quina de les dues coses sigui, la veritat és que serà un home desgraciat, ja que ha posat un ganivet en el cor de l'enigma"






R en Cadena

"Unaquimera em va encadenar i jo he passat la cadena a la senyora Gali i la senyora Aisha "

(fes clic a la imatge i descobreix què és "R en Cadena")