Despistada

Un relat de: fosca

Si hagués de qualificar la meva vida amb un adjectiu seria despistada.

La meva vida és despistada, es despista a cada instant. Perd els papers, es posa roja com una tomaca, remena, mossega, parpelleja i, finalment, no troba.

Però, què busca? Una vida millor? Un sonmi perdut? Un instant de passió? O, simplement, poder fer-te una ganyota infantil?

Busca, com un gos que es passa el dia ensumant el terra i perseguint un rastre infalible que el durà cap a un cau de formigues que s'han passat l'estiu treballant per fanfarronejar davant de les altres bestioles endropides.

I què era allò que m'agradava tant fer? M'agradava fer... uhmm, ostres! És que no hi ha manera d'estudiar el sentit de la meva existència!

M'agradava... passar-me les hores mortes creant.

Creant? o somniant? o pensant?

Tancaré els ulls per un instant i mil persianes s'obriran, llavors sabré què és el que m'agradava, o no.

Comentaris

  • jejeje[Ofensiu]
    jordiclusella | 06-07-2006 | Valoració: 10

    Despistada. bon relat despistat. Entenc perfectament el què dius en aquest relat perquè el mateix adjectiu etiquetaria perfectament la meva vida, o jo mateix. El que més em sorprèn però, és el teu estil lliure, amb personalitat, sincer, i, en aquest cas, despistat. Si, transmets un "ser despistat" que il·lustra perfectament el que vols explicar...

    Felicitats i figues (a casa sempre han dit que donen memòria... i que vols que et digui!)

  • Vaja!![Ofensiu]
    Sol_ixent | 22-06-2006

    Una altra nova autora que he descobert! Realment, això és tot un món... estaríem temps i temps descobrint els autors i tots els seus relats...
    En fi, que ja ens hem conegut, i, el teu relat, també m'ha cridat l'atenció, perquè jo sóc molt despistada i m'hi he sentit identificada...

    Petons!

    Sol_ixent

  • ja ja...[Ofensiu]
    Capdelin | 22-05-2006 | Valoració: 10

    el relat és un despistament total... és el resum de lanostra vida plena d'interrogants, de dubtes... el que ahir era clar, ara és gris, qüestionable...
    deu ser avorrit i buit el saber sempre el que has de fer com si fossis les potes d'una agenda... tanta seguretat i programació i certeses absolutes, monotonitzen la vida...
    ei, jo sóc molt despistat... com tu?
    ptons i una abraçada.

l´Autor

Foto de perfil de fosca

fosca

56 Relats

228 Comentaris

62919 Lectures

Valoració de l'autor: 9.81

Biografia:
Aquí hi diu que sóc de Tarragona i no és cert.
Vaig néixer a Reus i sempre he viscut a Reus :)