Desenllaç

Un relat de: DomusSilvestre
- Així què, ja has enllestit el relat eròtic? Me'l deixaràs llegir?

L'editor va clavar la mirada en l'immens verd dels ulls d'ella. La noia s'havia abillat amb una brusa de setí a joc amb els seus ulls i deliberadament l'havia botonat fins al punt aquell on la dona sap que ha de mostrar i que l'home desitja descordar. Amb els dits jugava a rinxolar uns rulls inexistents d'un ble de cabells que li queien sobre el pit. L' altra mà acaronava delicadament un lligall de papers que hi havia sobre la taula, entre tots dos. Ell va baixar la mirada dels ulls a l'escot, i del bust, als fulls. Anhelava posseir aquells mots, engrapar-los d'una vegada, assaborir-los, paladejar-los, desflorar-los voraçment i extasiar-se, sabent-se el primer. Però ella no es decantava a oferir-los-hi. Essent conscient del seu desig, tot d'una va deixar d'acariciar les lletres, i amb una lentitud impúdica va apujar la mà fins a l'últim botó cordat. Instintivament ell va fruir amb la mirada aquell suau moviment.

- Millor te l'ensenyo- va contestar, i amb un gest àgil tota la verdor continguda es va desenllaçar.

Comentaris

  • El botó verd[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 07-07-2014 | Valoració: 10

    Realment has aconseguit la finalitat de tot relat eròtic, l'excitació. Amb bona lletra, amb un accent poètic remarcable i amb una senzillesa aclaparadora. Una meravella! I una abraçada.

    Aleix

  • crohnic | 23-02-2014

    Un relat eròtic que acaba portat a la pràctica! Bona la idea i excel·lent l'execució!

  • Que verd![Ofensiu]
    Olga Cervantes | 14-01-2014 | Valoració: 10

    M'encanta com jugues amb el verd, un color que està a mig camí del cel i la terra. Un relat sa, molt sa. Felicitats.
    Pinya de rosa

  • Sintètic.[Ofensiu]
    Carles Ferran | 10-01-2014

    M’encanten les teves històries curtes, condensades, on elimines tota floritura i despulles l’essència. Elegants, intel·ligents, immillorables. Petites peces d’orfebreria.

  • Bon relat![Ofensiu]
    Mercè Bellfort | 08-01-2014

    Has lligat a la perfecció tots els elements eròtics, expressats amb una elegància frapants. El títol rebla el clau a una història molt atraient.
    Salutacions, i molt bon any!

  • I en l'inici l'erotisme[Ofensiu]
    David Gómez Simó | 04-01-2014

    perquè no cal més per excitar i despertar la curiositat pel que ha de venir.

    Ben encertada la història, expliques poc i ofereixes molt.

  • Verdor desenllaçada[Ofensiu]
    E. VILADOMS | 04-01-2014

    Vinga, Domus Silvestre, un altre relat a la "lliga"!

  • Rebosteria[Ofensiu]
    allan lee | 04-01-2014

    Un petit-petit- relat on hi ha de tot- gràcia, ambient, i molt erotisme, tal com demana el tema- i que em recorda una d'aquestes peces de rebosteria: la que es tria perquè en pots menjar poca- mmm, el sucre- però on t'hi van tots els sentits. Magnífic! Una abraçada,

    a

l´Autor

Foto de perfil de DomusSilvestre

DomusSilvestre

15 Relats

85 Comentaris

16491 Lectures

Valoració de l'autor: 9.88

Biografia:
Sóc aquí més per llegir que no pas per escriure. M'agrada somriure, cosa que els meus pares agraeixen, donat el cost de la ortodòncia que van haver de pagar.
Vaig néixer el 77, i el primer conte que vaig explicar no era res més que una mentida. D'ençà, els que em coneixen de prop, no em fan gaire cas.