DE QUE ANEM ?...

Un relat de: jomagi

Son amos i senyors de l’estultícia; prepotents, vividors, pseudo ecològics d’espardenya, coachings d’alta democràcia, interventors de llengües, empresona rapers, corruptes, grans patriotes expertíssims amb espies politico-socials dignes de ‘Sálvame Deluxe’ però, amb una dramàtica inoperància respecte la corrua de dones violades les unes i d’altres vilment assassinades; pobresa, feminisme, homofòbia, desnonaments...

I tot emboirat per la ferum de l’extrema dreta!... Tot són raons d’Estat!... Trilers de Lavapiés o de la rambla! Capsigranys. Males persones!...

No tenen res de ‘laissez faire’... Autòcrates perennes. Son filòsofs vividors del clavegueram...

Polítics pèssims, partits de tots colors grinyolant, una monarquia vergonyosa, grups mediàtics, econòmics i sindicals; poders judicials i policials + CNI i demés bestiari!... Ens estan fotent el pel i les poques il·lusions que ens queden...

S’està aconseguint sistemàticament allò tant vell i suat del: PA I CIRC !...

Tot això junt amb l’estupidesa humana, que en certa manera és meravellosament innata i alhora tant desconeguda... ens albiren un futur ple de caos patètic i constant.

HI PENSAR QUE TOTS SOM RIDICULA POLS CÒSMICA!...

2022 enllà.

Comentaris

  • Bon relat[Ofensiu]
    MariaM | 21-06-2022 | Valoració: 10

    Ves a saber.... Tu ja has dit la teva.... (jo ni piulo)!
    Cordialment.
    MariaM

  • Gardenia | 20-05-2022 | Valoració: 10

    Jomagi, es pot dir mes alt, però no mes clar!!!!
    Una abraçada.