Coloms

Un relat de: Andreu Martí i Cortada
T'aguardava, com cada tarda, a redós d'aquell arbre que encara avui no sé ben bé el que és. Davant meu una vella basílica em mirava i callava mentre a la plaça un home gran feia el repartiment diari de veces entre els coloms .

La darrera llum del dia, serena i sense fer ombres, ens vernissava la fesomia.

Tu arrivabes arrabassant totes les mirades i omplint-les d'enveja quan jo et rebia amb un bes curt a cada galta. I amb un somriure que em trencava les comissures, te m'enduia del bracet passeig avall.

I els coloms seguien fent tombs esperant les veces noves mentre jo, desesperat , remenava i triava entre les paraules les més dolces per a dir-te-les i així, robar-te si puguessa més petons.

Comentaris

  • Paraules[Ofensiu]
    Prou bé | 13-08-2023

    Que travessen la pell i arriben al cor!

    Amb total cordialitat

  • Coloms d'amor[Ofensiu]
    ales de foc | 07-08-2023 | Valoració: 10

    Visca l'Amor!!! I Tot el que envolta. Enhorabona!!!

  • Els coloms...[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 07-08-2023

    que simbolitzen l'amor i necessiten nodrir-se dia a dia, com la parella del relat.

    Molt original entretingut Andreu.

    Salutacions.

    Rosa.

  • ELS COLOMS, MERS ESPECTADORS [Ofensiu]

    Andreu,

    Ens"distreus" amb els coloms per explicar-nos el que realment vols explicar-nos: que perds el senderi per ella.

    Amb la teva persistència, segur que et donarà les seves "veces".

    Ben teves seran.

    Salutacions,

    Fidel Gangonells

    PD
    Un cop més, gràcies pels teus habituals comentaris als meus poemes.

  • Enlairament[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 06-08-2023 | Valoració: 10

    El colom ha deixat de menjar i s’enlaira com l’amor que neix entre els dos protagonistes del relat. Sensacions de vitalitat. Desitjo que el vol arribi fins al niu. Una abraçada, Andreu.
    Aleix

  • Batecs[Ofensiu]
    llpages | 06-08-2023 | Valoració: 10

    El relat ha aconseguit que els meus batecs s'acompassessin amb els del protagonista, quina sensació més plaent i estranya alhora! Enhorabona, Andreu!

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Andreu  Martí i Cortada

Andreu Martí i Cortada

31 Relats

122 Comentaris

5801 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Biografia:
Sóc català, friso i em deleixo per un estat propi que permeti la màxima expressió de la meva llengua.
Fa molt temps que escric, però només quatre dies que ho publico a les xarxes.
M'agrada la poesia perquè la trobo una manera bonica d'escapar de la mentida.