Catarsi

Un relat de: Naiade
Les primeres clarors de l’alba es filtren de manera irregular a traves de les clivelles dels porticons de fusta que cobreixen la finestra.
Una atmosfera irreal envaeix la cambra on dormisquejo. Del llit estant percebo la teva olor tan particular; barreja de sàndal i cedre, un toc fresc de molsa i l’irresistible aroma a cuiro que t’embolcalla. Noto com t’apropes lentament, sense fer soroll i com t’ajeus al meu costat. Per uns instants es fa la màgia i gaudeixo amb les teves carícies, la intensitat dels teus petons. Una luxúria coneguda i desitjada s’apodera de mi amb tota la seva intensitat.
Sento la meva veu que repeteix fins l’extenuació:
- t’estimo, t’estimo...

Em desperto i una fiblada de dolor em retorna al mon real. L’angoixa esdevé de nou, atacant-me sense pietat. Les llàgrimes brollen amb força afegint més mullena al meu cos ja xop de suor.
Ha tornat a passar...Sé, que no hi ets, que no tornaràs més. La mort se’t va endur en el moment més dolç; i ara a mi em consumeix l’enyorament. La debilitat em gasta males passades, o potser no? Tal vegada em regala moments de felicitat, encara que siguin ficticis.
No vull viure sense tu. Dia a dia el meu cos va minvant...agonitzo, ho sé i tan sols espero el moment que vingui la Parca a tallar-me el prim fil que m’uneix a la vida per poder retrobar-te amor meu.

Comentaris

  • Reviure....[Ofensiu]
    Mercè Bellfort | 24-02-2014

    els moments dolços, quan tot era amor i felicitat. I fer-ho mitjançant el somni que t'apropa a aquell record del qual no et voldries deslligar. I que la realitat t'hi ha portat perquè la mort s'ha presentat. Entre somnis i realitat es va consumint la vida de qui es queda sol, enyorant la persona estimada.
    Un relat que m'ha captivat per la gran dosi d'amor i tendresa que destil·la.
    Una forta abraçada, Montserrat.

  • Eternitat [Ofensiu]
    Olga Cervantes | 21-02-2014 | Valoració: 10

    Aquests somnis són com les onades que conecten passat i futur en l'eternitat .
    Felicitats pel teu relat i una abraçada
    Olga

  • Fins on arriba la imaginació?[Ofensiu]
    Gemma Matas | 19-02-2014 | Valoració: 10

    On comença la realitat?

    Pot ser tan forta la necessitat de pensar que la persona estimada no se’n ha anat i continua estan al nostre costat, que fins i tot ens sembla poder tenir-hi contacte físic. Tot i així, que hi pot haver de veritat en els somnis? – Som ignorants de tantes coses...

    Moltes gràcies pel teu comentari Naiade, m’agrada la visió que li has sabut trobar.
    Una abraçada i molta sort en el concurs.
    Ens seguim llegint!

    Gemma

  • Millor el somni[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 19-02-2014 | Valoració: 10

    Caram, m'has deixat baldat! Però em quedaré amb la primera part, on ella somia amb ell i les seves olors. Potser és un somni, potser és una irrealitat, però és il·lusió. Si no n¡'hi ha, la vida no té cap sentit. I com que veig que no en té per a ella, tururut violes, se'n vol anar. Ho has escrit amb tanta tendresa i bona lletra que ho sentit molt a prop. Una forta abraçada.

    Aleix

  • la parca...[Ofensiu]
    joandemataro | 18-02-2014 | Valoració: 10

    pot esperar... la idealització de l'amor suposo que ens porta a pensar tal i com descriu el teu relat però la vida és massa valuosa i massa incomprensible com per no donar-li una oportunitat rere una altra !

    moltes gràcies montse pel teu conttacte amable
    t'envio un petonet a flor de pell ;-)

  • La mort ens...[Ofensiu]
    AVERROIS | 18-02-2014 | Valoració: 10

    ... pren moltes coses, però el recors es queden amb nosaltres per sempre. Ell no voldria que els seus recors fossin una amargaura, sinó un segueix endavant, la vida és per gaudir-la. Ell no i és però el teu amor pot donar vida altres persones mancades d'ell.
    Una abraçada.

  • Encarna Romero | 18-02-2014

    Molt maco. Una abraçada...

  • Aquesta vegada...[Ofensiu]
    Joan Gausachs i Marí | 17-02-2014 | Valoració: 10

    Aquesta vegada si que m’has ben enredat. M’agrada, com a molts lectors, intuir els finals i he de reconèixer que no he sabut veure’l.
    Sort, Montserrat.
    —Joan—

  • Una tendresa deliciosa![Ofensiu]
    Edgar Cotes i Argelich | 16-02-2014 | Valoració: 10

    Això dels relats sentimentals ens fa despertar la nostra millor part, la nostra tendresa, el nostre amor... Però a vegades l'amor també pot ser perillós i ens pot jugar males passades i eliminar-nos les ganes de viure. Felicitats pel teu relat Naiade i et desitjo sort al concurs :)
    Edgar

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Naiade

Naiade

246 Relats

1711 Comentaris

275173 Lectures

Valoració de l'autor: 9.91

Biografia:
Fa temps que escric, necessito plasmar el que porto dins. També m'agrada pintar, pel mateix motiu.
Però escriure per un mateix no té cap gràcia, necessito estar en contacte amb gent que també li agradi i poder compartir i intercanviar opinions, consells.
Varen parlar-me de relatsencatala i aquí estic, satisfeta de formar-ne part.

R en Cadena



(fes clic a la imatge i descobreix què és "R en Cadena")


Lèvingir en va encadenar i jo he passat la cadena a orchid i entortilligat. També a gaia1, Follet, Blaumar i Atlàntida

Per qualsevol cosa aquest és el meu e-mail:

mlloretp@gmail.com