CAFÈ... CAFÈ...

Un relat de: jomagi
Bramant com un energumen en els seus últims discursos com a president honorífic en les consells generals; tot hi sabent abastament que mai va ser prou respectat ni valorat; assegurà que malgrat tot i aquella soferta hostilitat... Els perdonava. Ell sempre restaria, n’estava segur, dintre dels seus cors...

Aquesta fou la nota que llegí el seu portantveu davant de la junta gestora i d’accionistes de Cafès Orientals Catalans S.A... una vegada ell (el president) sobtadament, morí d’una incurable i llarga malaltia...

Aixecada la sessió es passà al hall on estava disposat un excepcional respir de treball on es serví el tant esperat nou cafè, considerat com el producte estrella de la gran multinacional: el “Maxim’s Pure Premium” a nivell mundial !...

Tot aquell excels cafè, assaborit llargament amb escreix, deler i gran satisfacció... per tota aquella junta general gestora i extraordinària, contenia químicament i mesuradament dosificades el 100% de les cendres del difunt i incinerat president.

2022 enllà.

Comentaris

  • Cendres del difunt. [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 17-08-2022 | Valoració: 10

    Una crítica que aplega profunda al difunt incinerat, president. Gran imaginació pels cafés Orientals. Ves espai no prendre massa café, que excita alguna cosa. Je, je.
    Enhorabona, Jomagi.
    Cordialment.

  • Un cafè sol...[Ofensiu]
    Prou bé | 05-05-2022

    Bon relat per la teva retrobada i per poder llegir-te de nou!
    Amb total cordialitat

  • Cafè amb flaire a difunt.[Ofensiu]

    Vet aquí que ahir vaig estar al cementiri de la meva localitat per un afer de propietat d'un nínxol familiar i vet aquí que parlarem de cendres. No es poden llençar al mar ni tampoc enclotar al camp. Una empresa americana té les envía a l'espai sideral i alguns hi fan amb un polsim una joia per duu tostemps a sobra. Jo crec que la millor ės la teva obció, flairós, ho deu d'ésser, és fer-ne un bon cafè. Enhorabona per tant bona ideas que ha activat les meves ànsies d'originalitat creativa d'aquest despertar de matí. Nil