Busco noia

Un relat de: Gemma34

Miro el terra i m'esgarrifo! Quin desastre. M'envolten un munt de boles de paper rebregat. Intento fer una carta i no me'n surto. A veure... torno a començar:

"Tinc 43 anys, busco noia bonica, jove, afectuosa i tendre, que no sigui gelosa, li agradi cuinar, la feina domèstica, que m'ompli de petons quan arribi a casa..."

Aaag.. No m'agrada!. Agafo el paper i faig una bola més. Apa! Cap a la pila.

"Tinc 43 anys, busco una noia que li agradi el sexe, que no em digui que té mal de cap, què tot sovint em provoqui amb llenceria transparent, que tingui un bon parell de pits, que vulgui escoltar-me quan arribi a casa emprenyat de la feina..."

Aaag.. No m'agrada!. Agafo el paper i en torno a fer una bola. Apa! Cap a la pila.

"Sóc romàntic, tinc paciència, i busco una noia per compartir la resta dels meus dies vora l'escalfor d'una llar de foc."

Aaag.. No m'agrada!. Agafo el paper i en torno a fer una bola. Apa! Cap a la pila.

-Manel! El sopar és a taula. Vols fer el favor de baixar! -diu la meva dona en mig d'un terrabastall crit-. Els espinacs és refreden! I ja saps que no m'agrada el menjar rescalfat.
M'ajupo per posar a dins la paperera totes les boles que no havia encertat. El bàsquet no ha estat mai el meu fort. M'apropo a la taula i enretiro la cadira per asseure'm.
-Ja t'has rentat les mans?.
-Sí -dic mentint a la meva dona-.
-Ja tens preparat l'anunci que posaràs al diari? -em diu mentre em fa un petit somriure de complicitat.
-No encara. No se què posar.
-Es que ho hauré de fet tot jo. Ja està bé!. -La Lluïsa ja s'ha tornat a exaltar-. T'estàs acomodant massa, no?
-Demà mateix truco al diari i els hi passo la nota perquè l'editin.
-Has pensat a quin diari ho portaràs? -em diu molt encuriosida-.
-Havia pensat en un diari regional. Voldria que la noia fos d'aquí a prop. Per estalviar els viatges d'anar a munt i avall...
-De veritat no vols que m'encarregui jo?. Aquestes coses no se't donen massa bé...
-No, no. I ara!. De veritat que ja ho tinc enllestit. Sé el que vull i el que no vull. Però quan la vegi, si no m'agrada, de seguida li diré que no -dic tot decidit-.
-No sé per què t'empatolles tant. Total, a l'anunci només has de posar "Es precisa dependenta".


Gemma34.

Comentaris

  • JAJAJAJAJAJA[Ofensiu]
    Sergi_Casals | 25-03-2006 | Valoració: 10

    QUE BO!! QUE BO!!
    Gemma34, ets meravellosa!! El teu sentit de l'humor és genial.

  • Tens raó!![Ofensiu]
    mistika | 08-12-2005 | Valoració: 9

    Hola Gemma!!
    Merci pel comentari als moskits. I tens tota la raó m'ha agradat. Un somriure el fas segur al llegir el final ;). I no m'extranyaria pas ques fos una història real eh jejeje.
    Felicitats!!
    Místika

  • jajaja[Ofensiu]
    tramuntana | 28-08-2005

    Ostres...quina imaginació noia! jajaja

    laura^^

  • JA JA JA![Ofensiu]
    patri | 20-08-2005

    TENS UNA IMAGINACIÓ INCREIBLE! M'AGRADAT MOLT EL FINAL. I CREC QUE AQUESTA HISTÒRIA PODRIA SER REAL.
    MOLT BON FINAL.

    PETONETS!!

  • Mmm, ...[Ofensiu]
    OhCapità | 21-07-2005 | Valoració: 9

    El què no faci la nostra imaginació, aquells petits desitjos ..., mmm. Una història senzilla d'una possible història que podria ser real. Ben escrita, amb agilitat. Una successió de fets ben estructurats. Observo que us agrada jugar amb el lector en els equívocs. Això fa que un vulgui llegir els seus relats que vós té, per trobar-hi aquestes mostres de la vida quotidiana abstraient la part més feble, suggerent, intencionada, passionals, etc. de les persones. Això sí amb una fragància irònica. Amb bons sentit d'humor. Felicitats Gemma34!!

    Ara bé, particularment m'hagués agradat que haguéssiu jugat més amb la frase repetitiva que introduïu en la primera part del relat: Aaag.. No m'agrada!. Agafo el paper i en torno a fer una bola. Apa! Cap a la pila. Per exemple fent un petit apunt del què va pensant el personatge en aquell moment, posant-li cada cop més càrrega emocional i/o sexual. No és que no s'entengui però, opinió personal, hagués fet un personatge més rodó. Això sí des del meu punt de vista (que no s'ha de fer massa cas, i més atenent el tret característic d'ensucrament i bleda que se'm reconeix per la web).

    Va ser un plaer compartir uns minuts de la trobada amb vós.

    Mmm, per cert, mmm, podríeu fer un petit relat de la manera com us vàreu reconèixer per mitjà d'una flor, tot i no ser vermella. Amb la vostra capacitat no en tinc cap dubte que seria genial. Ah, i si en pivotatomic hi posés en un relat la seva part de la història des del seu punt de vista, ja seria per emmarcar-ho, segur!

    Un bes dolç i suau!

    OhCapità.

  • Increïble[Ofensiu]
    SiRaP | 19-07-2005 | Valoració: 8

    Hola Gemma! M'agradaria felicitar-te pel teu relat...sincerament (i com soposo que li ha passat a tothom) m'ha sorprés molt...tant esperar un final i has sapigut capgirar l'historia habilment.
    Segueix com fins ara!
    See you!

  • M.Victòria Lovaina Ruiz | 19-07-2005 | Valoració: 9

    Què bo!!! Et felicito, un final genial. Es fa interessant, divertit, àgil...

  • molt be[Ofensiu]
    agsi24 | 19-07-2005 | Valoració: 9

    M'ha agradat molt el teu relat, son fantastics, i mai et pots esperar un final, felicitats!

  • Com sempre molt bó.[Ofensiu]
    JakpaT | 19-07-2005 | Valoració: 10

    Molt bó saps engantxar i m'encanta el darrer punt d'humor.

    M'agradat. M'encantarà llegir-te moltes vegades.

  • Sorprenent...[Ofensiu]
    marc (joan petit) | 19-07-2005

    Gemma!
    T'acabo de descobrir (gran mèrit, el meu!), amb aquest relat... tant sorpressiu! l'he trobat amb un ritme prou constant que et guia cap al final, on de sobte se't mostra el que ningú s'esperava.

    Molt divertit, sincerament.

    Seguiré llegint-te coses.

    Salut!

    Marc Freixa (Joan Petit)

  • titina | 18-07-2005 | Valoració: 9

    que xuluuuuuuuuuuuu!!! sempre ens acaves sorprenent, i aquest a sigut totalment inesperat jaja, que bo, m'encanta com escrius!!!!!!!!

  • jejeje, molt bó !!.[Ofensiu]
    La Banyeta del badiu | 17-07-2005 | Valoració: 10

    En poques paraules , tota una gran història.
    Amb molta imaginació, ens fas anar per on tu vols... per desprès, enredar-nos i desenrredar-nos, molt bó !!.
    Un petunet. Pilar

  • Molt aconseguit [Ofensiu]
    Isidre | 17-07-2005 | Valoració: 10

    capgires el final, i això m'ha sorprès. Segueix escrivint que jo et seguiré llegint...

  • m'agrada...[Ofensiu]
    ROSASP | 17-07-2005

    és planer i àgil, amb un tema molt encertat i ben portat.
    La imaginació és l'únic que no ens pot pendre ningú, les seves fantasies no acaben d'agafar forma, es converteixen en boles de paper.
    Quan la rutina és converteix en un cercle sense sortida, moltes boles de paper i núvols de somnis es passegen per les papereres i pel cap.
    Un final rodó per un relat senzill, però ple de matisos perduts entre les línies.

    Una abraçada!

  • no saps![Ofensiu]
    Lavínia | 17-07-2005

    que n'és de "real" aquest relat!!
    D'entrada m'ha agradat el tema, però el que més m'ha agradat ha estat com l'has estructurat:
    1r. el narrador busca una noia per una causa que sembla personalíssima
    2n. apareix el personatge de la dona i s'estableix l'equívoc:
    2a. la dona sembla dominant
    2b. la dona està d'acord amb ell
    3r. un desenllaç inesperat: sols has de posar: busco dependenta.
    que és la "sal" del relat.

    Molt bo perquè és breu i el punt d'humor està molt ben aconseguit.

    Una abraçada

  • bon final[Ofensiu]
    foster | 17-07-2005 | Valoració: 8

    Hola gemma34.
    Ja havia llegit algun altre relat teu, però el cert és que hi torno perquè he vist que tens una bona relació amb el brumari, autor a qui m'agrada molt de llegir.
    El teu relat és bo, sobretot per la simplicitat del desenllaç, l'ambigüitat momentània abans de la conclusió més lògica.
    Mala cosa això de la relació de parella quan només s'aguanta per inèrcia. I, malauradamament a un nivell o altre, en un moment o altre, tots tenim les nostres crisis, no és veritat? L'important és escoltar i decidir amb la màxima sinceritat possible amb un mateix. Bé, això ja són figues d'una altre paner.
    fins aviat
    foster

  • SENSE BRUIXOLA[Ofensiu]
    JA ESTEM PARATS STOP | 17-07-2005 | Valoració: 10

    Bon Relat, real como la vida misma.
    O com diu una canço d´aquest estiu "buscaté..un maridito ..que tenga llenita la nevera.." ;)))

    Una abrçada

  • Pobre Manel![Ofensiu]
    brumari | 17-07-2005 | Valoració: 9

    Les fantasies eròtiques sempre estan justificades. És un dels privilegis de l'ésser humà respecte a altres besties.
    Però quan la teva parella, en seure a taula, et pregunta si t'has rentat les mans, les figuracions sexuals extra-conjugals es fan inexorables.
    Crec que entenc al pobre Manel.
    Un relat imaginatiu, àgil i ben escrit. Un bon relat.
    Petons

Valoració mitja: 9.21