Blaumar

Un relat de: blaumar

No t'encega els sentits,
ni t'emborratxa l'enteniment.

És un rumor lent i suau
que es lleva quan el sol es pon.

És el color amb el que l'aigua frega,
llepa, acaricia i roba,
la sorra de la que tots estem fets.

No és la mar,
ni el blau del cel
dins la mar.

No ho sents dins de l'aigua,
ni des de la barana
de la millor terrassa.

Cal ser sorra a la platja
i deixar el mar
que se t'endugui, molt.

Molt a poc a poc
quan el sol es pon.

Comentaris

  • 2004 o 2009[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 24-04-2009 | Valoració: 10

    Després de l'agradable encontre ahir a la parada de RC de Sant Jordi... he trobat aquest text i m'agradat força.
    Sóc un enamorat de la mar,,,, m'agrada...la frase que escrius...ser sorra de la platja i deixar que la mar....
    Molt sensible. Gràcies.

  • Una sonoritat genial[Ofensiu]
    Galzeran (homefosc) | 14-04-2009

    I uns mots triats amb eficàcia.
    Un poema genial, em sembla que m'ha agradat.

    et felicito

    Ferran

  • l'essència...[Ofensiu]
    ROSASP | 01-09-2005

    Aquesta simbiosi amb els elements és una delícia que va més enllà de la mirada.
    Copsar tots els colors i les formes formant part d'elles, més enllà de la contemplació.
    Un poema que arriba com una carícia a la part més profunda que viu dins del cor. Una barreja de sensacions ens fa saber vius, molt vius.

    Et felicito per aquesta bellesa que has estat capaç de capturar al vol.
    Gràcies pels teus comentaris.
    He escollit aquest poema perquè em semblava que recolliria l'essència del teu nom i crec que ha estat així.
    T'aniré llegint...

    Una abraçada i fins la propera!

  • Molt enigmàtic i ben dibuixat[Ofensiu]
    estrangera | 25-07-2005 | Valoració: 10

    certament hi ha moments tan especials que no es poden definir amb un sol color. L'aiguabarreix de sensacions que motiva aquesta calma, aquest silenci que et pren i se t'endú és giarebé indefinible. Que bonic!

  • genial[Ofensiu]
    quetzcoatl | 05-04-2005

    El ritme i la sonoritat de les paraules em semblen perfectes per la imatge i sensacio que vols descriure. Genial! : )

    m

Valoració mitja: 9.75

l´Autor

blaumar

24 Relats

126 Comentaris

39061 Lectures

Valoració de l'autor: 9.66

Biografia:
Un dia no podia dormir, i vaig decidir explicar-me els meus malsons. Ara ja porto 10 anys que escric per mí i pels que estimo. M'agrada la poesia per la seva economia i al'hora per la seva ambiguïtat.
Ja no tot son malsons d'un jove, sovint sols sensacions que experimento a la pell dels somnis.
Sí sé que quan puc llegir i escriure em sento terriblement viu.
Sovint probo d'escriure sols per despertar.
Sovint probo de llegir-vos sols per coneixer.
A banda d'això tinc una parella que estimo i una feina que em desespera i una colla d'amics que em coneixen. Sou benvinguts.