Blanc o negre

Un relat de: JLiceras
Blanc o negre, dretes o esquerres, sí o no, amunt o avall, progressista o lliberal, carn o peix, moreno o ros, independentista o constitucionalista, cara o creu, comunista o capitalista, monarquia o república, dictadura o democràcia, públic o privat, frare o soldat, Biden o Trump, caixa o faixa, estàs amb mi o contra mi...


Vivim en una societat cada vegada més crispada. Com més temps passa, més ens radicalitzem. Ja no val allò de "sí, però...", ni acceptem termes mitjans. Ens estem situant en un punt on la tolerància, l'empatia o les mitges tintes no serveixen per a res. Veig que hi ha massa intolerància i exasperació.


Hi ha una necessitat imperiosa d'haver d'etiquetar tothom, com si fos imprescindible saber de quin peu calça tot aquell que interacciona amb nosaltres. El pitjor és que, segons com derivi el diàleg, ens col·loquen l'etiqueta sí o sí.


I és que no tot és blanc o negre, també hi ha tons grisos.

Comentaris

  • Solidaritat[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 11-09-2023 | Valoració: 10

    Unes paraules molt fefaents que tots hauríem de recordar i reflexionar atentament.

    Un relat encertadíssim JLiceras.

    Rosa.

  • Pisos...[Ofensiu]
    Prou bé | 11-09-2023

    ... i mantega i blau cel i malva...
    Quanta raó a les teves paraules!
    Amb total cordialitat

  • Exacte![Ofensiu]
    llpages | 03-09-2023 | Valoració: 10

    Estic d'acord amb tot el manifest. Ni tot és blanc, ni tot és negre, la base de qualsevol negociació i de la mínima convivència. Un aplaudiment, JLiceras!

l´Autor

Foto de perfil de JLiceras

JLiceras

15 Relats

47 Comentaris

2354 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Biografia:
Molts anys treballats, i molts també inventant històries al meu cap. Sempre he desitjat tenir temps per expressar-les. Ara ja m'he decidit a donar vida escrita a tots aquells personatges que ronden el meu cap. Estic encara, però, en procés d'aprenentatge.