Base de dades

Un relat de: nasser

-Fa molt de tot això?
-Si, des de fa molts anys. Fa dinou anys que estem casats i, quan estàvem promesos ja ho feia, per tant penso que m'és infidel des de fa com a mínim vint-i-dos anys llargs.
-I com ho sap?
-Abans de casar-nos no duia l'estadística, però des de el mateix dia després del casament vaig crear una base de dades amb el programa "Acces" , el coneix? I la vaig fer seguir- la per un detectiu.
-I com la va fer?
-La base de dades?
-Si.
-Els camps que vaig introduir són: nom de la persona, dia, hora, lloc de trobada, durada de la trobada, nombre de trobades, descripció de la persona. El detectiu m'informa detalladament de tots els seus moviments, jo l'únic que haig de fer es introduir els registres en cada un dels camps. Així puc fer informes i consultes.
-Em pot fer un ràpid informe?
-Bé, ho intentaré, ho diré de memòria: té un amant fix des de fa com a mínim dinou anys, potser fa més, no ho puc saber ja que no la feia seguir abans de casar-nos. D'altra banda podria dir que manté tres tipus de durada en les seves relacions extramaritals, les d'un dia, les d'una setmana i les d'un mes. En quan el tipus d'home, no te res definit, poden ser alts, o baixos, prims o grassos, negres, blancs, asiàtics i magrebins, l'edat de l'acompanyant tampoc sembla importar-li gaire, el més jove tenia quinze anys i el més gran setanta-un.
Encara que la mitjana d'edat està en quaranta tres anys i en quant a preferència, primer lloc està l'home blanc, seguit de molt a prop pel magrebí, no gaire lluny el negre i a distància queda l'asiàtic.
-Disminueixen els seus encontres, o al contrari, pensa que augmenten?
-Hi ha petites oscil·lacions en la cadència, però es manté constant des de el primer dia.
-I com justifica les absències a casa?
-La més utilitzada és la de berenar amb amigues i la que menys trucades de treball.
-Quin tipus de activitat sexual practica?
-En el noranta per cent dels casos el coit, el vuit per cent oral i el dos per cent masturbació i tocaments.
-I on acostuma a dur a terme las activitats sexuals?
En primer lloc als apartaments dels amants, en segon lloc a hotels, en tercer lloc a cotxes. Com a llocs estranys li diré que ho ha fet en emprovadors, a "foto matons" i a lavabos de restaurants.
-Podria donar detalls dels encontres? Ja m'entén!!
-No. Li dic al detectiu que m'estalviï els detalls. A més seria difícil dur l'estadística d'aquest tipus de registre.
-Ha parlar d'això amb la seva dona?
-No tinc valor per fer-ho. Es posaria nerviosa i a cridar. Un dia vaig treure el tema indirectament a la conversa i es va posar histèrica, casi li va agafar un atac de nervis. No, no, ni pensar-ho.
-No li veu penediment o mala consciència?
-No ella ho viu com un fet normal. Com respirar.
-Vostè com ho viu, tot plegat?
-M'agrada observar-la, saber tot el que fa, anotar-ho, fer consultes , informes, estadística, la mitjana, la moda…
-Vostè li ha estat infidel alguna vegada?
-Jo no, mai!!
-Perquè no tingut ocasió..o?
-He tingut alguna ocasió, el que passa és que no tinc temps, ni ganes, estic massa ocupat.
-Com porten la seva vida matrimonial?
-Normal, ho fem tres cops per setmana i amb molt poques oscil·lacions i en el vuitanta dos per cent de les vegades satisfactòriament.
-Ella sap de la existència de la base de dades?
-Penso que si. Un dia la va descobrir a l'ordinador.
-No va fer cap comentari?
-Cap.
-Alguna cosa més?
-No res més.
-Resi tres parenostre i set avemaria.
-Amén.



Comentaris

  • Això és tenir santa paciència![Ofensiu]
    aurora marco arbonés | 28-08-2008 | Valoració: 10

    Faci el que faci, si ella és feliç per què hi ha d'haver mal rotllo...? Hi ha moltes dones que són absolutament fidels però que fan la guitza als seus marits i els hi fan la vida impossible.
    Benvingudes les infidels si són agradables i comprensives. L'enhorabona Nasser pel teu relat, interessant, ben escrit i ben distret.

  • Quin punt![Ofensiu]
    RATUIX | 08-02-2008

    Refrescant, m'ha fet riure... I al moment just.

  • Divertit[Ofensiu]
    Nurithy | 01-05-2007 | Valoració: 8

    l'amor es pot encabir en una base de dades? un relat molt divertit i original ^^

  • Molt divertit![Ofensiu]
    Gerard Germain Gonzàlez | 28-01-2005 | Valoració: 9

    M'ha agradat molt! Sobretot el contrast entre el to del relat i el tema que tracta...
    I el protagonista... Per un banda em fa pena, però per l'altra m'intimida, espiant durant 19 anys la seva dona.... xdd

    Salut!!

  • divertit[Ofensiu]
    pivotatomic | 28-11-2004 | Valoració: 8

    Un relat força ben escrit i força divertit i amb un gir final, que és el que s'espera en un conte. En una paraula... rodonet. El posaré a preferits.

    M'ha fet gràcia que fessis servir el tema de les estadístiques en un afer com aquest, perquè jo tinc un conte amb un personatge amb obsessions similars, encara que els seus objectius son bastant diferents.

  • Base de dades...amb banyes![Ofensiu]
    Ilargi betea | 07-10-2004 | Valoració: 9

    Estic d'acord amb l'aina, un relat realment curiós! Deu n'hi dó la feinada que tenia aquest home i la santa paciència d'aguantar tant... XD El final li dona un toc molt bó, felicitats!

    Una abraçada!

  • jajjaa![Ofensiu]
    aina | 07-10-2004 | Valoració: 9

    oitaaa sóc la primera comentarista que tens! ànims i a seguir escrivint, és molt divertit el relat!

Valoració mitja: 8.86