ADÉU, PRESIDENT!

Un relat de: berguedana
No sóc cap màquina; sóc persona però el meu funcionament és molt maquinal, ve dels engranatges dins del meu cervell, que li confereixen un poder espectacular. I avui t’ha tocat a tu, poderós sense escrúpols, malfactor desgraciat que t’has apoderat del teu país en comptes d’estimar-lo i mimar-lo, avui t’ha tocat caure dins les meves xarxes telepàtiques i de teleprocessament i faràs el que et diré:
- Deixa d’enganyar la gent, no siguis tan hipòcrita, treu-te la disfressa de bona persona, culte i lluitador. No arraconis a més ciutadans, sense feina, sense esperança i retallant la seva dignitat. Surt de la xarxa dels poders que t’han portat a ser un número ú, un número ú sense escrúpols, sense intel•ligència, sense empatia, sense sentiments. Torna d’on vas venir, que el destí torni a portar-te on erets, sense títols, sense protocols, sense orles, sense guardaespatlles, sense xofer, sense posicions... Potser no te n’adones, però la falta de sinceritat t’ha donat aire de ninot, un titella els fils del qual trencaré jo en nom de tot el poble. Vés-te’n i no tornis més. Glaça’t, endureix-te, momifica’t, com el cor que has tingut durant tants anys mentre la teva gent patia i tu gaudies de plaers que mai t’haguessis pogut pagar amb la teva cartera d’assalariat. I no tornis a moure més cap dit amb què practicaves la ditocràcia ni a untar-te’ls, cosa que va provocar la monumental corrupció que ens ha envaït i que ha fet més rics als rics i més pobres als pobres. I quan tu i els teus no hi sigueu, el país recobrarà la força, la natura, la cultura, la il•lusió i llavors la gent serà feliç i podrà viure amb les il•lusions que vas aixafar com si fossin alls dins d’un morter.
La meva sessió de telepatia i teleprocessament d’avui s’ha acabat. No m’agraïu res. Sóc com sóc.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de berguedana

berguedana

72 Relats

135 Comentaris

47721 Lectures

Valoració de l'autor: 9.93

Biografia:
La meva afició per l'escriure ve de l'ensenyar a escriure.
M'he jubilat aquest curs després de treballar 42 anys de mestra.