90-60-90

Un relat de: berguedana
Em despulla amb la mirada. Ara passa pel tanga, amb els seus ulls tristos per no poder veure la part de darrera. Ho vol veure tot. No em pot mirar els ulls perquè està massa entretingut a recórrer tota la meva carn sense poder tocar-la. Prem el bolígraf que té a la mà dreta que li serveix de consol. Els pits li entusiasmen. Somia en llepar-los amb la seva llengua viperina que repassa mugrons i li va com una seda. L'extasia. Ara sembla que vol tancar els ulls, no vol que vegi la passió desfermada que els fan sortir d'òrbita. No ho pot resistir. Se'n va cap a la taula, la taula de director, la de la injustícia, la de les responsabilitats... Però... i si fos tan irresponsable i m'agafés com el Jack Nicholson a la Jessica Lange en "El carter sempre truca dues vegades" i en comptes d'enfarinat el meu cos quedés empaperat de normatives, estatuts i altres...enmig d'una orquestra de grapadores que cauen, telèfons amb trucades incontestades... Però no pot ser. Ell és casat, i catòlic, i de les bones famílies de la ciutat. S'ha de refrenar. Sortiria massa car tot. És millor reprimir-se, agafar el camí. No es pot rebel·lar, ja que hi perdria massa. Queda capcot, com si ja volgués llegir algun dels papers. I jo, segura, amb el meu cos 90-60-90, penso que en aquesta empresa hi he entrat pel 90-60-90 i que el 90-60-90 em farà pujar al capdemunt de tot.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de berguedana

berguedana

72 Relats

135 Comentaris

47719 Lectures

Valoració de l'autor: 9.93

Biografia:
La meva afició per l'escriure ve de l'ensenyar a escriure.
M'he jubilat aquest curs després de treballar 42 anys de mestra.