Trucades íntimes

Un relat de: mar - montse assens
La Clara viu a Barcelona i a en Carles fa dos mesos que el van traslladar a Madrid. Ell la truca cada vespre des del ministeri, abans de plegar, quan ja no hi queda ningú.
– M'agrada sentir la teva veu! Què has fet avui?
– He sortit un moment a buscar flors. Les he posat sobre la tauleta, al meu costat. M'agradaria que fossis aquí i que no ens separés aquesta distància tan gran.
– Jo també m'he passat el dia imaginant-te, resseguint la teva pell amb el pensament.
– Penso que has vingut i que me les has portat tu aquestes flors, i que després m'has besat.
– Sí, i t'he abraçat dolçament, resseguint el teu cos amb els pètals d'una rosa, mentre tu et delies per què et fes l'amor.
– Acabo de sortir de la dutxa. L'aigua era calenta i m'ha escalfat tant... M'acaricio i penso en tu.
– Com desitjo el teu cos humit! Què portes posat?
– Ara porto llenceria negra, com a tu t'agrada, amb els pits sobresortint perquè t'hi perdis amb els teus llavis...
– M'estic posant a cent. Jo també m'estic tocant.

Enmig d'aquest èxtasi de passió, en Carles posa el mans lliures per maniobrar millor.
– Fes-me teva. Parla'm a cau d'orella.
– Menja'm, mossega'm. Estic a mil...
– Fes-me l'amor, un cop i un altre. Em delecto amb el teu sexe erecte. Continua, no paris...

De sobte es va escoltar el soroll de la porta de l'ascensor.
– Clara, he de penjar. Han entrat les senyores de la neteja.
– No, si us plau, no pengis encara. Estic massa calenta perquè em deixis així, vull arribar al clímax amb tu.
Pip, pip, pip...

La Clara era una dona ardent i libidinosa. A ell l'excitava que mai en tingués prou.
No sé què fer, si tornar-la a trucar o no. Pensarà que sóc un pesat, però és que necessito escoltar la seva veu. Em passaria el dia parlant amb ella. Em fa sentir tan bé!

En Carles s'amaga sota la taula i torna a marcar.
Rinnng, rinnng, rinnng... L'informem que aquesta trucada a la línia eròtica té un cost de 2,58 euros el minut (IVA inclòs).
– Hola, com et dius. Jo em dic Clara i estic aquí per a fer-te feliç...

***

Microrelat per a participar al VI CONCURS DE MICRORELATS ARC A LA RÀDIO "Comuniquem-nos!". El tema del mes de novembre és: Comuniquem-nos per telègraf o telèfon

Comentaris

  • Molt bon relat![Ofensiu]
    Victre | 15-08-2016 | Valoració: 10

    Felicitats pel relat! M'ha agradat molt!

  • Genial[Ofensiu]
    soalno | 11-04-2016

    Molt bo!

  • Final sorprenent![Ofensiu]
    aurora marco arbonés | 20-02-2016 | Valoració: 10

    Ens has enganyat! Suposàvem que la conversa es donava entre una parella enamorada i desitjosa de fer l'amor però que la distància els impedia portar a terme el seu desig. El diàleg ha estat eròtic, íntim, ple de paraules calentes i d'expressions de deler.
    I, al final, el lector s'imagina una persona que treballa en una línia eròtica i que va desgranant les seves paraules excitants mentre es llima les ungles o fa ganxet.
    Molt bon relat, Montse!

  • Rialla[Ofensiu]
    Boira Bosch | 07-01-2016 | Valoració: 10

    M'has fet amollar una bona rialla amb aquest final inesperat! Enhorabona.

  • Inesperat[Ofensiu]
    Vicent Terol | 30-11-2015 | Valoració: 10

    Relat de lectura àgil, amb l'erotisme apropiat, creïble. El desenllaç completa un quadre inesperat (inesperat, perquè l'autora ha sabut enganyar el lector).

    Molt bo!

  • Un sommriure[Ofensiu]
    David Gómez Simó | 18-11-2015

    maliciós d'orella a orella és el que tinc en aquest moment...

    Un relat molt bo amb un ritme excel·lent.

  • Relateròtic[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 16-11-2015 | Valoració: 10

    No, no és cap guerrer gal ni cap jugador serbi de bàsquet, és el gènere d'aquest relat original, humorístic i tan trempat. sobretot pel final sorprenent, la clau de tot bon relat; i si és relateròtic, doncs encara més i més i més... Una abraçada, Montse.

    Aleix

  • Sorpresa?[Ofensiu]
    Gemma Matas | 11-11-2015


    Carai Montse, molt bé!!!

    Les trucades es poden aprofitar de moltes maneres i en aquest cas, d'una manera molt complerta!!!

    M'ha agradat!

  • No m'ho esperava![Ofensiu]

    El final m'ha deixat parat, la versemblança que ens dónes en tot el relat, fa que el relat sorprengui encara més. Felicitats Montse per la teva fantàstica estrena de la nova temporada de microrelats ^_^
    Edgar

  • molt bo[Ofensiu]
    montserrat vilaró berenguer | 07-11-2015 | Valoració: 10

    M' agrada
    Et llegire
    Montse

  • Quin tip de riure [Ofensiu]
    Eloi Miró | 07-11-2015

    Sort que és un relat amb un punt d’humor, perquè de picant no l’hi falta. M’ha agradat i m’ha sorprès aquest final... no esperava que la Clara fos una dona de la línia calenta.

    M’has fet passar una bona estona. Gràcies

    Una abraçada

    Francesc M.

Valoració mitja: 10