La millor obra

Un relat de: mar - montse assens
Vaig decidir acceptar la proposta de fer una escultura que representés "la vida". Tenia clar què volia esculpir però no sabia pas com començar. Necessitava ajuda i vaig decidir demanar a un altre escultor que em donés un cop de mà.
Calia triar el material adient... bronze, fusta, fang? Decidírem fang.
Ni escarpa, ni cisell, ni burí, tan sols amb les mans, vam començar a modelar l'obra, amb carícies, donant-li forma. Anàvem afegint o traient material amb tota llibertat. El resultat final era una incògnita per a nosaltres. No podíem imaginar què érem capaços de crear.
I així fou com al cap de nou mesos de treball, naixies tu, la nostra millor obra.

Comentaris

  • Enhorabona!!![Ofensiu]

    Benvolgut / benvolguda relataire:

    Enhorabona! El teu relat ha estat seleccionat pel jurat d’autors i d'autores de l'Associació de Relataires en Català, com a finalista del IX Concurs ARC de Microrelats "Arts" i per formar part del volum recopilatori amb totes les obres finalistes.

    És per això que, en haver quedat seleccionat/ada en la convocatòria, t’agrairíem que, al més aviat possible, ens fessis arribar l’autorització perquè el relat sigui inclòs al recull.

    Només cal que ens enviïs per correu electrònic a l'adreça: concursos.arc@gmail.com el text que adjuntem al final d’aquest comentari amb l’assumpte AUTORITZACIÓ PUBLICACIÓ ARTS, tot fent un copiar i enganxar, i complimentant les teves dades personals.

    Cordialment,

    Comissió Concursos

    ***********************************



    TEXT AUTORITZACIÓ

    En/na .........................................................................................................

    amb DNI. número ......................................................................................

    i nick/pseudònim relataire ............................................................................................

    AUTORITZO a l’Associació de Relataires en Català (ARC) a incloure el microrelat ...................................................................................................

    seleccionat del mes de ..............................................................................,

    del qual en sóc autor/a, en el recull de microrelats “ARTS” que s’editarà a finals de 2019.

    on vull constar amb el nom d'autor/a ............................................................... (en cas de no omplir aquest apartat s'entén que l'autor/a vol aparèixer al recull amb el nick/pseudònim amb el qual ha participat en el concurs).

    Així mateix també atorgo el meu consentiment per incloure qualsevol altre microrelat seleccionat al llarg de la present convocatòria i del qual jo en sigui l’autor/a i a difondre el seu contingut (en part o totalitat) pels mitjans habituals de l’ARC.

    Data .......................................

  • Felicitats Finalista![Ofensiu]
    Olga Cervantes | 13-01-2019 | Valoració: 10

    Les carícies són les millors eines per formar una figura humana, perquè també esculpeixen l’anima.

    Felicitats novament i rep una forta abraçada

    Pinya de rosa

  • Una obra d'art.[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 27-12-2018 | Valoració: 10

    Amb les teues mans has creat una obra d'art i amb la teua imaginació, doncs és preciosa i molt bona qualitat.
    M'ha agradat molt, com has creat una escultura amb les teues mans i ha estat una vida.
    Una abraçada...
    Perla de Vellut

  • Tendre[Ofensiu]
    montserrat vilaró berenguer | 24-12-2018 | Valoració: 10

    Un relat molt bonic amb un final que havia intuït

  • Genial[Ofensiu]
    Naiade | 23-12-2018 | Valoració: 10

    Un relat sublim i inesperat.

  • Collons, Montse![Ofensiu]
    rnbonet | 16-12-2018


    Si fos jurat, el seleccionaria entre els relats del mes. Concís, elegant, directe. Ben original, a més i més.

    Salut i rebolica!

  • Un fill.[Ofensiu]
    Nil de Castell-Ruf | 15-12-2018 | Valoració: 10

    En pocs dies a RC s'han publicat diversos relats relacionats amb l'escultura i per això que quan he començat a llegir el teu, duia la idea preconcebuda que l'acabament del relat seria una escultura convencional. Doncs no! m'he trobat amb l'obra més sublim de la creació humana: un fill. Bon Nadal, Nil.

Valoració mitja: 10