Per què m’agrada participar en el reptes del fòrum ( Per saber més de què va, llegiu el tema de Joan Colom : Què hi podeu fer al Fórum?)

Un relat de: Atlantis


Vaig descobrir els reptes del fòrum quan ja portava bastants temps a Relats. Primer hi vaig participar tímidament i després em vaig anar engrescant. Principalment escriure a partir d’una proposta, fotogràfica i/o temàtica, em desperta la possibilitat d’escriure sobre temes o idees que segurament a mi no se m’haurien acudit i crec, que en general, augmenta la meva creativitat, perquè es més normal que parli sobre les coses que ja sé, que sento o visc que de temes proposats.
Aquesta es la principal idea que volia dir perquè us animéssiu a escriure.
És veritat que axó suposa un seguiment més assidu i dona una mica de feina. Però és també una manera de compartir amb altres companys.
Animeu-vos a participar. Quants més participants millor.

Comentaris

  • I els comentaris…[Ofensiu]
    aleshores | 07-09-2023

    Coincideixo amb el que dius. I te la gran avantatja el Repte Clàssic que et fan un comentari del qual pots aprofitar, normalment, coses.

  • Gràcies[Ofensiu]

    Gràcies per animar-nos.....Suposo que per alguns aquesta iniciativa és com un pal de paller o crossa que engresca a la creativitat literària... Jo com toco sempre la temàtica homoeròtica i autobiogràfica se'm fadifícil participar-hi. Fins i tot porto mesos que no estic gens inspirat....

  • Bona nit, Atlantis. [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 29-08-2023

    Hola, Atlantis: Si es ve de bé, en tinc un nou poema. Quan pugues i tingues temps, naturalment. Bona nit.
    Cordialment.

  • Creativitat. [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 29-08-2023

    Molt ben plantejat, la idea de participar en el fòrum, perquè hi ha de tot. Ens fa tenir la ment per a fer propostes noves.
    Gràcies per compartir, les teues idees.
    Cordialment.
    PERLA DE VELLUT

  • És eficaç per superar la mandra[Ofensiu]
    kefas | 26-08-2023

    Si hi participem quins tenim el déu de la galvana en lloc preeminent, per alguna cosa serà.

  • Fòrum addictiu[Ofensiu]
    Joan Colom | 25-08-2023

    Molt bé, Atlantis: a veure si entre els habituals del Fòrum aconseguim engrescar a més participants. Cal dir que els Reptes del Fòrum no són tan addictius com el Paraulògic, però Déu n'hi do.

  • Prou bé | 25-08-2023

    Completament d'acord!

l´Autor

Foto de perfil de Atlantis

Atlantis

163 Relats

1397 Comentaris

101953 Lectures

Valoració de l'autor: 9.92

Biografia:
From


M'agrada escriure, sobretot poesia , i compartir amb vosaltres els meus poemes.

El meu correu és fogirave@gmail.com