Oblit; paraula tan buida.

Un relat de: Josep Clínez

He quedat en un oblit
Negre com la foscor
He quedat en un oblit
Que m'ennuega el cor.

Ja no sóc ningú
En aquesta web que engoleix
Oprimeix, desapareix
Fins quedar en l'oblit.

Anava amb il·lusió
Cada dia a RC
Però no em comenta ningú
Ningú, paraula tan buida.

Però no és això el més important
Encara que sí marca.
El que més odio
És que passeu de mi
Com si xafessiu una merda.

Però, de que em puc queixar?
De que no em presteu atenció?
Em vaig mal acostumar
A que em comentessiu
I ara em trobo de front
Amb l'oblit, paraula tan buida.

No us demano res,
Que no hagiu fet ja,
Vull arribar als dos-cents comentaris
I quedar en l'oblit
Pensant que un dia
Vaig ser important.

Comentaris

  • D'acord ![Ofensiu]
    Lliura - *M* | 13-08-2017

    Es trist veure un poema nú de comentaris, indiferent als ulls dels altres---

  • Una bona reflexió[Ofensiu]
    unicorn_gris | 03-08-2016 | Valoració: 9

    No et deixis desanimar: sàpigues que a mi em comenten ben pocs relats, i continuo.

    La poesia est+a bé, malgrat la falta de rima, és agradable de llegir.

    Et donaré un consell: si vols rebre visites, no n'esperis, ves a visitar altres portals. Així, és possible que et facin cas.

    No et deixis desanimar i amunt les atxes!!

  • Ei, com va?[Ofensiu]
    Onofre | 04-10-2011 | Valoració: 10

    Si quedes en el oblit
    tan negre com la foscor
    Si et quedes tant encongit
    que se t'ofega el cor.

    Si et quedes engolit
    desaparegut i oprimit
    Fins a l'infinit.
    Per no ser llegit...

    Au va, home!
    que tampoc és cap delit !!!




  • tens raò[Ofensiu]
    ANEROL | 14-06-2007 | Valoració: 9

    fa molt il·lusió que se'ns comenti. T'anire´llegint

  • indefinida | 21-01-2007 | Valoració: 10

    Ostres! No diguis això, com tu meteix dius oblit és una paraula massa buida, per utilitzar-la d'aquesta manera. Ho sento per no haver-te comentat abans però es que fa poc que sóc per aquí i encara no t'havia llegit, de totes maneres veig que ja tens més de 200 comentaris, no et pots queixar ehh! Amb tanta gent com et llegeix és impossible que caiguis en l'oblit.
    Que vagi bé!

  • Anims![Ofensiu]
    28trebor | 22-05-2006 | Valoració: 7

    Abans de res demanar disculpes si el que ve a continuació et resulta incòmode, només preten ser una crítica constructiva.
    Et sonarà a repetitiu de les vegades que s'haurà arribat a dir, però mai pots buscar en els altres la satisfacció de la "feina" ben feta, com tot en aquesta vida la notorietat també és efímera. De la melancolia del teu relat se n'ha de treure la força per no defallir i contuniar enganxat a la ploma que tant bones estones ens fa passar. Anims!

  • mare de déu!![Ofensiu]
    tardors | 22-05-2006

    vés per on jo fa poquet que estic a RC, no t'havia llegit mai però t'assegur que ara ho començaré a fer ;) tink pokets relats penjats, pokets comentaris i alguns sense comentar, i què? el que valoro és el que la gent diu, tan sigui positiu o negatiu, l'estoneta que hi han dedicat i la gent que l'ha llegit malgrat no hagi dit res, que no et comentin no vol dir que no et llegeixin eh! ;) de vegades fa mandra... :P com han dit per aquí avall, dóna sense esperar res a canvi, de vegades, dóna resultats!
    Ànims i seguix escrivint! (la "fama" o el "ressó" no t'han d'importar!) no diuen que Van Gogh només va vendre un quadre en tota la seva vida? ;)

  • flipes....[Ofensiu]
    instants | 25-08-2005

    l'oblit vol dir moltes coses, més enllà del que tu sents l'oblit és un suspir, disfruta'l que tot passa, ah i per altra banda, viure en l'oblit dóna esperança! encara que no ho sembli.

  • Per favor...[Ofensiu]
    AnNna | 08-07-2005 | Valoració: 4

    Josep, crec que aquí t'has passat... sí, joder, tots volem que ens comentin, fins i tot ho he posat alguna vegada pel fòrum... però, juer, que sempre va en conya... que no estic traumatitzada ni res... no em moriré perquè ningú em comenti, saps? Fas un drama on no n'hi ha d'haver... Tu t'has passejat alguna vegada per la llista d'autors? N'hi ha amb 5 comentaris, 3, 10, 20... Joder, tio... que 200 són moltíssims, eeh! Vale, jo amb la proporció de relats que tinc en tinc més... però i què?! això no és una competició... no guanya qui té més comentaris... ja sé que alegren el dia... però mira, tu, quan no toca, no toca. A mi fa temps que tampoc em llegeix ningú, però i què?!

  • ja m'estranyava ...[Ofensiu]
    Shu Hua | 12-05-2005

    ... que no et quexeixis, quan l'altre dia vaig voler anar a mirar els teus relats i en vaig veure la tira sense comentar per ningú. Josep, ho he dit moltes vegades: la millor manera de ser comentat és comentant. Dóna sense esperar resposta, no miris quants comentaris has regalat i quants te n'han vingut i, el dia que menys t'ho esperis, tindràs una pila de comentaris per a tu solet. Ja saps que som molts, ens hem de turnar.
    I què? Per quan la continuació del conte del fantasma? A mi m'agraden molt aquestes històries. I tinc al cap que et vull fer un conte, però he d'esperar dues coses: primer, saber què vull fer, segon, tenir temps.
    Un petó
    Glòria

  • Eeeeeeeeeeeeeeeh![Ofensiu]
    Biel Martí | 06-05-2005

    Eeeeeeeeeeeeeeh! Es quasi com oblidar tots els que t'hem comentat. Cada dia som més i cada dia és més difícil que algú et comenti, em sembla que ens passa a tots, mentre que hi ha autors que estan de moda en moments determinats, després en venen d'altres. Oblida't? No t'ho pensis Josep, simplement has passat a ser un més, en comptes d'un entre uns quants...

    Biel.

  • ESCOLTA[Ofensiu]
    DOZOMITETSO | 05-05-2005

    CLINEZ, et semblen pocs 192 comentaris,doncs
    dona't una ullada pels a prop de 1000 autors i veuràs que ets un dels més comentats.
    hi ha molta gent que no te ni un de sol.
    SALUTACIONS

  • Recoi, quin greu!!![Ofensiu]
    ROSASP | 05-05-2005

    No sé que dir, em sap tant greu que et sentis així. Jo et llegeixo sempre que puc i tens raó a tots ens agrada que ens comentin encara que no sigui sempre coses positives. Comprenc que sentir-se ignorat és molt dolorós, però jo n'estic segura de que com jo, molts i molts t'anem llegint i em sap greu no haver-te comentat l'Àngela i l'assassí de la serra, encara que ell he anat llegint, se'm feia difícil trobar les paraules més adients.
    Per la meva part, ho sento i sisplau no et sentis així, arribaràs molt més que a 200 comentaris, ja ho veuràs i sense passar a l'oblid...
    A vegades, fem mal sense voler!!!
    Reconec que a mi també em sabria una mica de greu, en el teu cas, que ets tan jove i amb tantes ganes d'escriure, encara dol més.

    Molts petons, ànims i fins aviat!

Valoració mitja: 8.29