Escoltar el silenci

Un relat de: nadàlia

Silenci a les botigues. Silenci al camp de futbol. Silenci al concert multitudinari. Silenci a les platges curulles. Silenci a la guerra sempre injusta. Silenci a la televisió. Silenci a la ràdio. Silenci al carrer. Silenci arreu on no hi ha silenci, així podrem escoltar els sons de la natura, la del costat de casa i la de més lluny. Òpera als boscos i parcs, és la natura que ens parla des del seu allargassat silenci.

















Comentaris

  • He copsat [Ofensiu]
    Nonna_Carme | 27-12-2011 | Valoració: 10

    en aquest breu relat que també ets un enamorat del silenci , que tan sols les ànimes sensibles saben gaudir-ne enmig del brogit de circumstàncies adverses.

    Feliç 2012, nadàlia !

  • ESCOLTAR EL SILENCI![Ofensiu]
    Gemma Matas Gustems | 29-11-2011 | Valoració: 10


    Convinc amb tu en que poder ESCOLTAR EL SILENCI és un dels arts més complerts que existeixen...

    El que és capaç d'aconseguir-ho, és un ser privilegiat!

    Moltes gràcies pel comentari que em vas fer del meu relat TENIM PROU CALIU DE LLAR. Tot i que soc una persona molt activa i vaig tirant endavant moltes activitats diferents, el meu enyor de les vetllades que vivia i passava amb els pares... sempre el tinc present!

    Poc a poc ens anirem coneixent.

    Una abraçada.

    Gemma

  • menys sorolls, més silencis[Ofensiu]
    magalo | 17-11-2011

    Gràcies pels teus comentaris, incluits els teus silencis: el que em dius a mi i el que vas escriure en aquest relat teu. És ben cert que convindría callar o aturar qualsevol soroll i afinar més l'oïda. Aprendriem moltes més coses.

    En anem llegint a Relats
    petonassos desde Terrassa
    Marta

  • estic d'accord[Ofensiu]
    liudmila | 03-09-2011 | Valoració: 10

    que per escoltar ben bé, hem d'estar en silenci...
    He rebut el teu missatge, si vols escriu-me: liudmila_liutsko(at)yahoo.es per parlar...
    Una abraçada,

  • Prosa poètica[Ofensiu]
    nuriagau | 28-06-2011 | Valoració: 10

    que expressa un desig utòpic amb vehemència.

    Ens seguim llegint,

    Núria

Valoració mitja: 10

l´Autor

nadàlia

46 Relats

86 Comentaris

45560 Lectures

Valoració de l'autor: 9.77

Biografia:
Persona a qui entre d'altres coses, li agrada escriure, tinc publicada una novel.la eròtica "L'emprovador de senyores" del 2003, de l'editorial Abadia...fa temps que assajo poemes i relats i em deixo anar amb la imaginació i les vivències com a fogar de nous temes.
Escriure, escriure , per foragitar esculls i viure el moment present.
Tinc , també, tres flors a casa, que perfumen l'estela del camí.
Una forta abraçada i moltes lectures, que n'hi ha per donar i per vendre!
La vida? neix també al secà i entre les pedres,la vida empeny la vida, fem-ho senzill!