Masturbació

Un relat de: nadàlia
-Si us plau faci el favor d'entrar, si necessita alguna revista només cal que ho digui, i l'Institut amb molt plaer li proporcionarà.
-No, gràcies,no cal , no és la primera vegada, si el got de talla mitjana, perfecte en un no res faig.
-Miri, què li deia, sóc el més ràpid de l'Oest-digué rient a cor què vols- i, i, si en vol una altra...
-Vol dir?, no acostumem a trobar-nos homes de la seva edat...
-Sí, la millor edat, no deixi, m'ho faig sol, tinc molta imaginació...
-Com vostè vulgui, aquí té el recipient...
-Ja sóc aquí, ehem! em sembla que ho hem millorat!!
S'obre la porta de l'Institut, una munió de fans espera el seu ídol, ell surt amb un gran somrís sense més torbació.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

nadàlia

46 Relats

86 Comentaris

45356 Lectures

Valoració de l'autor: 9.77

Biografia:
Persona a qui entre d'altres coses, li agrada escriure, tinc publicada una novel.la eròtica "L'emprovador de senyores" del 2003, de l'editorial Abadia...fa temps que assajo poemes i relats i em deixo anar amb la imaginació i les vivències com a fogar de nous temes.
Escriure, escriure , per foragitar esculls i viure el moment present.
Tinc , també, tres flors a casa, que perfumen l'estela del camí.
Una forta abraçada i moltes lectures, que n'hi ha per donar i per vendre!
La vida? neix també al secà i entre les pedres,la vida empeny la vida, fem-ho senzill!