'Wasaps' i smilings

Un relat de: Carme_
Divendres sortint de l'institut, l'Ona digué a l'Ester:
- No t'ho creuràs, tia, la Marta m'ha donat el mòbil del Pol!
- I com és això? Si no et parlava!
- M'ha dit que me'n devia una pels apunts de la setmana passada... Després li enviaré un 'wasap', a veure si em contesta. És tan guapo!

A casa, mòbil en mà, li va escriure: "Hola! Saps qui sóc?" amb un smiling juganer.
Va rebre per resposta: "Crec que sí" amb un smiling sorprès i un altre picant l'ullet, "el nom del perfil et delata".
"En canvi el teu: 'Aventurer'... Com és això?", més smilings.
Van estar-s'hi tota la tarda: missatge amunt, smiling avall...

Dissabte ell li va donar el bon dia amb una poesia. Ella, embadalida, es deixava galantejar mirant la pantalla amb un somriure als llavis.
Diumenge van seguir penjats del mòbil, parlant de tot i de res alhora.

Per fi ja era dilluns.
L'Ona va arribar tard a classe. Quan es va asseure al seu lloc només veia el clatell del Pol... i ell no es girava a mirar-la!
Amb els mòbils prohibits fins l'hora del pati, impacient, li va escriure una nota que va avançar taula a taula fins a ell. Quan la llegí, és girà amb cara d'estranyesa.

A l'hora del pati el Pol va sortir ràpid de l'aula per anar amb els seus amics, mentre l'Ona, intentant seguir-lo amb el cor encongit, agafava el seu mòbil que vibrava. El wasap deia: "Com és que avui no em fas cas?" i un smiling trist. Quatre passes enrera hi havia el Martí, mirant-la desconcertat sense entendre res.

Des de la porta de l'aula, la Marta somreia burleta...

Comentaris

  • Invitació "El cicle de la vida"[Ofensiu]


    Benvolgut autor/a,

    Com a finalista del V Concurs ARC a la Ràdio 2014-2015
    l'Associació de Relataires en Català (ARC)
    es complau a convidar-te a l'acte de lliurament de premis
    i a la presentació del llibre
    "El cicle de la vida"

    T'esperem el dissabte 31 d'octubre de 2015, a les 11 del matí,
    a la Biblioteca Sagrada Família (Carrer Provença, 480, Barcelona)




  • Enhorabona![Ofensiu]

    Benvolgut / benvolguda relataire:

    Enhorabona! El teu relat ha estat seleccionat, pel jurat d’autors i autores de l'Associació de Relataires en Català, com a finalista del Concurs ARC de Microrelats a la Ràdio “El cicle de la vida” i per formar part del volum recopilatori amb totes les obres finalistes.

    És per això que, en haver quedat seleccionat/ada en la convocatòria d’aquest mes, i per tal d’avançar feina, t’agrairíem que ens fessis arribar l’autorització perquè sigui inclòs al recull.

    Només cal que ens enviïs per correu electrònic a l'adreça: concursos.arc@gmail.com, el text que adjuntem al final d’aquest comentari amb l’assumpte AUTORITZACIÓ PUBLICACIÓ EL CICLE DE LA VIDA - ADOLESCÈNCIA, tot fent un copiar i enganxar, i complimentant les teves dades personals.

    Cordialment,

    Comissió Concursos


    TEXT AUTORITZACIÓ

    En/na .........................................................................................................

    amb DNI. número ......................................................................................

    i nick relataire ............................................................................................

    AUTORITZO a l’Associació de Relataires en Català (ARC) a incloure el microrelat ...................................................................................................

    seleccionat del mes de ..............................................................................,

    del qual en sóc autor/a, en el recull de microrelats “El cicle de la vida” que s’editarà a finals de 2015 mitjançant una plataforma digital de publicació.

    on vull constar amb el nom d'autor/a de ...............................................................

    Així mateix també atorgo el meu consentiment per incloure qualsevol altre microrelat seleccionat al llarg de la present convocatòria i del qual jo en sigui l’autor/a i a difondre el seu contingut (en part o totalitat) pels mitjans habituals de l’ARC.

    Data .......................................

  • Aquest, sí[Ofensiu]
    E. VILADOMS | 16-01-2015

    Aquest, sí que és un relat d'adolescents ben actual.
    Bona broma la que li han fet a la protagonista.
    M'agrada saber que, malgrat tots els enginys tecnològics, el mitjà més eficaç de comunicació a l'aula continuïn essent els paperets passats de mà en mà fins arribar al pupitre del destinatari.

l´Autor

Carme_

64 Relats

215 Comentaris

39042 Lectures

Valoració de l'autor: 9.80

Biografia:
M.Carme Marí

Twitter: @carme_tuit / @PetitesHstories

Blog Petites Històries: http://petiteshistories.wordpress.com

Canal YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCEgOFs-D51izvxeP29Ccq0g