Vull oblidar-me ja d'imaginar somnis que sé que no arribaran...

Un relat de: lady_belen

I em vaig trobar amb tu, amb qui eres de debò tu, i em vaig trobar a mi mateixa al veure'm somrient en la teva mirada. Somrient de debò. Perquè m'agrada el que sóc amb tu, perquè m'agrada qui sóc en realitat, perquè m'agrada començar a conèixer-te de debò. Ets algú important per a mi i cada dia sense voler, va a més...
Si pogués triar algun moment en el qual pogués detenir-se el temps, sens dubte triaria qualsevol dels quals he passat amb tu per a recordar el que sento quan estic al teu costat.. Nervis, por, ràbia, afecte, tristesa, alegria, impotència, benestar, ganes de riure, ganes de plorar...
Un instant amb tu és com tocar el cel amb les mans, com tombar-me en un núvol a descansar mentre el sol escalfa la meva cara... i no sé, de vegades penso en el teu somriure, en la teva cara, els teus ulls... i després tanco els ulls i sento els teus dits sobre el meu cos, els teus petons sobre la meva pell... Vull que apareguis en el moment més inesperat i sé que en eixe instant pensaré: queda't, no et moguis, no preguntis, no vulguis saber sols això que t'està passant...
I solament jo sé que mentiria si digués que no trobaré a faltar buscar refugi en els teus braços, no trobaré a faltar sentir-me indefensa i petita, reduïda per la força del meu amor per tu. Que mai et trobo ni et trobaré a faltar...
Tot el que he escrit i pugui escriure per tu no podrà demostrar el que sento realment perquè no em surten les paraules per a expressar-lo.. així que acabaré dient que només tu saps que escric per a sentir-me bé, i si sents el mateix que jo, al llegir-me sabràs que això va per a tu...

Comentaris

  • M'encanta[Ofensiu]
    _ampariues | 07-08-2009 | Valoració: 10

    Simplement aixo!

    Aquest text es meravellos!!

    Besos ;)

  • rosanegra | 02-04-2009 | Valoració: 10

    com pots veure continuo llegint-te, ja que m'encanta com ho fas :)
    l'expressió "estripar l'aire" ...perfecta per expressar lo que voies dir..
    un petò.

  • Confessions a RC[Ofensiu]
    nuriagau | 01-04-2009 | Valoració: 10

    Una confessió brillant que has sabut resumir, excepcionalment, tu mateixa amb les paraules següents:
    "només tu saps que escric per a sentir-me bé, i si sents el mateix que jo, al llegir-me sabràs que això va per a tu..."

    Núria

  • Dalt d'un núvol[Ofensiu]
    Unaquimera | 31-03-2009 | Valoració: 10

    Quina sorpresa he tingut en rebre un comentari teu: Des que et vaig comentar el relat anterior a aquest, "Impossible com agafar la flama...", han passat més de quatre mesos, gairebé cinc!
    Vaig tornar al poc temps fins el teu espai, vaig veure que continuaves publicant... i que després et prenies un descans.
    Ara veig amb alegria que has tornat a escriure nous textos, així que continuaré passant, llegint i comentant els teus relats, si no et fa res.

    En aquest he trobat alguna imatge molt explícita i ben gràfica: "Un instant amb tu és com tocar el cel amb les mans, com tombar-me en un núvol a descansar mentre el sol escalfa la meva cara..." Em sembla que has explicat la sensació d'una manera que estimula els sentits i la imaginació...
    Per això mateix, t'ofereixo un relat que penso que entendràs i t'agradarà: Desitjos des de l'obscuritat; pots anar-hi clicant damunt les lletres de color.

    T'envio una abraçada per celebrar la retrobada,
    Unaquimera

  • Uff, m'agrada molt i en serio[Ofensiu]
    josomiant | 23-03-2009

    Esque en serio, m'encanta aquest text. Trobo que reflecteix els sentiments més be que mai.
    Sempre que puc me'l llegeixo, =) Bé simplement tenia ganes de comentar-te ja que m'he enamorat del teu text x)
    L'unic que et dic esque no t'oblidis d'imaginar somnis és inevitable fer-ho i també bo, hora o atre es poden fer realitat.

  • EL TÍTOL JA ES MOLT ENTENEDOR[Ofensiu]
    EULALIA MOLINS ARAGALL | 13-11-2008 | Valoració: 8

    Quasibé més llarc que el relat, però si el que vols es que algú es doni per entès, crec que ho has expresat de la millor manera. No oblidis mai, tu sempre posa-hi molta imaginació a totes les coses que facis, si surten bé no es cap somni, si no hi surten... segueix somniant.

Valoració mitja: 9.6

l´Autor

Foto de perfil de lady_belen

lady_belen

22 Relats

90 Comentaris

42628 Lectures

Valoració de l'autor: 9.83

Biografia:
Es pot dir que els meus ulls van veure la llum per primera vegada un dia del fred mes de novembre de l'any 1990 a la ciutat de valència.

Ara, en la actualitat sóc estudiant de magisteri.
En el meu temps lliure i moments de solitud, por, felicitat... solc escriure.
Escriure em fa sentir bé, em tranquil·litza confessar-li les meves penes i alegries a una pobra fulla de paper o a la pantalla del meu estimat ordinador...

Vaig descobrir aquesta pàgina fa molt de temps i em passava sempre a fer-li un cop d'ull, i ara m'he animat a participar en ella, aprofitaré el poder llegir a altres autors i que opineu sobre mi... i a mesura que passi el temps espero, amb els vostres comentaris, opinions i llegint relats, que pugui aprendre a escriure millor del que ara ho faig.