La nineta de plàstic

Un relat de: lady_belen

Hi havia una vegada una nineta de plàstic, que sempre estava sola, mai tenia companyia.
Abans solia jugar amb una nena de vuit anys, la qual es va cansar d'ella, i la va abandonar a un racó.
El cas és que a pesar de ser una joguina preciosa i cara, la nena es va avorrir d'ella...quines coses.
És clar, com que és una nina de plàstic no sent, no sofreix per la solitud ni l'abandó, no plora, és inert, no té vida, la seva expressió de la cara mai canviarà, i el més important, no sofrirà mai per amor... doncs... qui fora nineta de plàstic oi? Sempre tindríem un somriure pintat a la cara i el nostre cor sempre estaria en plena forma, i la nostra ànima també.

Els nens l'utilitzen una estona, ningú la vol per sempre.
Nineta.... no et confonguis, no et van a voler mai, ets un passatemps, per a llevar l'estrès, res més.
Aquesta bona nineta de plàstic com que és inert, passarà la vida esperant un amor que afortunadament mai arribarà... i com que no arribarà, ella no sofrirà, ni plorarà, ni passarà nits sense poder dormir, ni somiarà en no somiar...
Moltes mans han tocat les seves mans, les mateixes que un dia la van abandonar... molts ulls han mirat els seus ulls, els mateixos que un dia d'ella s'han burlat.
Nina... digues-me que se sent al no sentir, al no sofrir... jo també vull ser una nineta, inert, sintètica, de plàstic, com tu.

Comentaris

  • La nineta de plàstic potser no sent ni pateix,[Ofensiu]
    Romy Ros | 10-10-2009 | Valoració: 10

    però perd tota la seva utilitat en deixar de ser un objecte per jugar si no s'hi juga. No vulguis ser mai una nina de plàstic, no podriem llegit¡r-te i comentar-te i això no té perdó. Recorda les paraules de Nietzsche que deia que "El querer libera, pues querer es crear" i tu de crear en saps molt.

  • F. Escandell | 08-09-2009 | Valoració: 10

    Potser si fóssim de plàstic no patiríem... Però jo crec que és millor patir (no massa, evidentment) i equivocar-nos, perquè dels mals moments en treim forces per continuar avançant i no cometre els mateixos errors que ens varen portar fins al patiment.
    M'ha agradat molt aquest relat, i m'ha fet pensar, sí!

    Una besada!

  • es que..[Ofensiu]
    rosanegra | 29-08-2009 | Valoració: 10

    es fantàstic.
    per més voltes que em llegeixo el relat, cada volta m'agrada més.
    has de ser una noia molt romàntica i sensible.. :)
    petons

  • crohnic | 28-08-2009 | Valoració: 10

    Genial relat! M'ha agradat. Molt original. Expresses molt bé els sentiments quan escrius.

  • m'agrada[Ofensiu]
    _ampariues | 28-08-2009

    no es la primera vegada que t'ho dic

    una manera original d'expressar els sentiments

    seguisc lleginte ;)

    besoos

  • hola maca =)[Ofensiu]
    rosanegra | 27-08-2009 | Valoració: 10

    un cop més, com veus,torno a llegir-te.
    aquest relat em dona a entendre que estas patint per amor?pot ser?ja que al final dius que qui fos nineta de plàstic... això he entés.
    m'agrada.
    molt original, de debò.
    vaig a dir-te que ets un dels autors que més m'agraden d'aquesta pàgina de relats.
    petonets noieta.

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de lady_belen

lady_belen

22 Relats

90 Comentaris

42466 Lectures

Valoració de l'autor: 9.83

Biografia:
Es pot dir que els meus ulls van veure la llum per primera vegada un dia del fred mes de novembre de l'any 1990 a la ciutat de valència.

Ara, en la actualitat sóc estudiant de magisteri.
En el meu temps lliure i moments de solitud, por, felicitat... solc escriure.
Escriure em fa sentir bé, em tranquil·litza confessar-li les meves penes i alegries a una pobra fulla de paper o a la pantalla del meu estimat ordinador...

Vaig descobrir aquesta pàgina fa molt de temps i em passava sempre a fer-li un cop d'ull, i ara m'he animat a participar en ella, aprofitaré el poder llegir a altres autors i que opineu sobre mi... i a mesura que passi el temps espero, amb els vostres comentaris, opinions i llegint relats, que pugui aprendre a escriure millor del que ara ho faig.