Buscant el que no trobaré

Un relat de: lady_belen

Si de debò existeixes i estàs per alguna part del món, per favor, apareix ja en la meva vida que necessito ara més que mai a una persona així el meu costat.
Mai em deixis sola, estimada amiga...

La teva amistat és...
com una porta que s'obri i mai es tanca,
una abraçada inesperada,
un favor sense demanar res a canvi.
És plorar quan ploro,
animar-me quan ho necessito,
riure quan estic contenta,
una mirada comprensiva,
estar sempre aquí,
no tenir secrets...
Amistat és el que ens uneix a les dues.
Ets i seràs la meva millor amiga per sempre, perquè t'he trobat quan més et necessitava.

Ets una persona que no he vist mai, i em dóna molta pena no poder dedicar-li aquestes paraules tan sinceres a una persona de carn i os, però espero poder fer-lo algun dia. t'espero amb els braços oberts i amb un somriure en la cara.

Comentaris

  • les amistats entre dones[Ofensiu]
    llacuna | 05-08-2010 | Valoració: 10

    les hem de reforçar perquè tenim molt en comú. Enhorabona per aquest relat de vincles d'amistat

  • Mai se sap!!![Ofensiu]
    Cincdos | 21-03-2010 | Valoració: 10

    M'encanta el final :)

    un senyor petó!

l´Autor

Foto de perfil de lady_belen

lady_belen

22 Relats

90 Comentaris

42594 Lectures

Valoració de l'autor: 9.83

Biografia:
Es pot dir que els meus ulls van veure la llum per primera vegada un dia del fred mes de novembre de l'any 1990 a la ciutat de valència.

Ara, en la actualitat sóc estudiant de magisteri.
En el meu temps lliure i moments de solitud, por, felicitat... solc escriure.
Escriure em fa sentir bé, em tranquil·litza confessar-li les meves penes i alegries a una pobra fulla de paper o a la pantalla del meu estimat ordinador...

Vaig descobrir aquesta pàgina fa molt de temps i em passava sempre a fer-li un cop d'ull, i ara m'he animat a participar en ella, aprofitaré el poder llegir a altres autors i que opineu sobre mi... i a mesura que passi el temps espero, amb els vostres comentaris, opinions i llegint relats, que pugui aprendre a escriure millor del que ara ho faig.