etern mentre duri.

Un relat de: lady_belen

Saps que? que a partir d'ara a viure la vida sense preocupar-se pel que pugui passar en un futur no tan llunyà, i molt menys per quant van a durar les coses que t'importen, si duraràn eternament, o com les piles, que al final s'apaguen.
Penso que és la millor decisió que he pres mai. a viure sense preocupar-te pel que passarà, ja que veig que sóc aquí l'única que ho fa, i ja no mereix la pena.
Viure d'aquesta manera no és viure, i preocupar-te massa veient que ningú es preocupa tant com tu ... tampoc és just.
No diuen això de.. "etern mentre duri" ? doncs això, encara que jo sigui de les del carpe diem no es fien... a viure la vida que són tres dies i un d'ells està plovent.

Comentaris

  • una altra vegada..[Ofensiu]
    rosanegra | 27-04-2009 | Valoració: 10

    una altra vegada et felicito noia, per com escrius, es un plaer llegir-te.
    podriem fer alguna vegada una quedada dels relataires, aixi ens podriem conèixer tots, sembla be oi?
    un peto maca, pero cer, t'agrego al msn ^^


    oriol.

  • COm diu Ismael Serrano...[Ofensiu]
    Underneath | 27-04-2009

    ..."inventate el final de cada história, que el amor es eterno mientras dura..."

  • M'ha agradat[Ofensiu]
    nuriagau | 27-04-2009 | Valoració: 10

    M'ha agradat el relat i el títol.

    Etern mentre duri hauria de ser un eslògan de vida.

    Felicitats pel relat!

    Núria

  • Viure el present ...[Ofensiu]
    Naiade | 16-04-2009 | Valoració: 10

    ...intensament, sense preocupacions que te'l esguerrin
    Poc a poc a la vida vas aprenent aquestes petites coses, que no son tan petites com semblen.
    Pel que dius, amb tan breus paraules has descobert una nova manera d'enfocar la vida, l'única que hi ha per ser feliç. Enhorabona.
    Una forta abraçada

  • Fascinant aquesta forma de veure la vida...[Ofensiu]
    Romy Ros | 16-04-2009 | Valoració: 9

    que són 3 dies i un el passem dormint! Sí, senyora amb molta brevetat has dit moltes coses!

Valoració mitja: 9.75

l´Autor

Foto de perfil de lady_belen

lady_belen

22 Relats

90 Comentaris

42570 Lectures

Valoració de l'autor: 9.83

Biografia:
Es pot dir que els meus ulls van veure la llum per primera vegada un dia del fred mes de novembre de l'any 1990 a la ciutat de valència.

Ara, en la actualitat sóc estudiant de magisteri.
En el meu temps lliure i moments de solitud, por, felicitat... solc escriure.
Escriure em fa sentir bé, em tranquil·litza confessar-li les meves penes i alegries a una pobra fulla de paper o a la pantalla del meu estimat ordinador...

Vaig descobrir aquesta pàgina fa molt de temps i em passava sempre a fer-li un cop d'ull, i ara m'he animat a participar en ella, aprofitaré el poder llegir a altres autors i que opineu sobre mi... i a mesura que passi el temps espero, amb els vostres comentaris, opinions i llegint relats, que pugui aprendre a escriure millor del que ara ho faig.