no ets real.

Un relat de: lady_belen

Per aquí tot segueix igual que sempre, desgraciadament no hi ha novetats.
Necessito saber la veritat, aquests cinc minuts d'espera se m'estan fent eterns.

...

No, no, no.. que digui que no...
Em fa por pensar que sí, que això que està passant és real... i em passa a mi.
No, no va a passar res, he de tranquil·litzar-me, és impossible que...

De vegades sento que un petit i horrible pols batega dintre de mi, molt dintre.
Estic confosa, si és que és impossible que estiguis aquí! no, no pot ser...
Això és insuportable, de dia estic nerviosa,espantada, de nit no puc dormir, i em dóna per plorar...

Vés-te'n, vés-te'n, vés-te'n...

No hi ha ningú aquí, tan sols són imaginacions meves... si, aixó és... només imaginacions meves.
Per favor no estiguis aquí.

Ets una ombra, un murmuri que es duu el vent i ningú escolta...
Si és que ni existeixes!

Deixa'm sola, no et vull.
Vés-te'n, per favor, per favor... vés-te'n...

Comentaris

  • petakin | 13-08-2009

    si, jo també estic aquí de nou. No fallo. També m'agrada llegir-te. Fas de que pensar. Encara que molt sovint penso que pensar molt és dolent. Quin lio. Al principi creia que era un test d'embaraç, després he pensat que podria ser un amor mig oblidat que et va deixar en la soletat, com l'escrit en si. M'agrada pensar que a vegades és sa i bo desitjar un NO a alguna cosa.

  • pensar en...[Ofensiu]
    Nyanga | 13-08-2009

    el relat m'ha fet pensar primer en l'espera d'un test d'embaras i despres en la desesperació de no voler el que potser està creixent dins teu....
    no se si això era el q volies transmetre, però m'hi ha fet pensar...

    una abraçada i espero que hagi sortit el que desitjaves!

  • rosanegra | 13-08-2009 | Valoració: 10

    hola noieta, torno a llegir-te.
    aquest relat tan personal m'agrada, espero que hagi dit que no.. i que tot vagi be.
    un petonet maca, cada dia escrius amb mes sentiments... i millor.
    felicitats :)


l´Autor

Foto de perfil de lady_belen

lady_belen

22 Relats

90 Comentaris

42470 Lectures

Valoració de l'autor: 9.83

Biografia:
Es pot dir que els meus ulls van veure la llum per primera vegada un dia del fred mes de novembre de l'any 1990 a la ciutat de valència.

Ara, en la actualitat sóc estudiant de magisteri.
En el meu temps lliure i moments de solitud, por, felicitat... solc escriure.
Escriure em fa sentir bé, em tranquil·litza confessar-li les meves penes i alegries a una pobra fulla de paper o a la pantalla del meu estimat ordinador...

Vaig descobrir aquesta pàgina fa molt de temps i em passava sempre a fer-li un cop d'ull, i ara m'he animat a participar en ella, aprofitaré el poder llegir a altres autors i que opineu sobre mi... i a mesura que passi el temps espero, amb els vostres comentaris, opinions i llegint relats, que pugui aprendre a escriure millor del que ara ho faig.