per un somriure...

Un relat de: lady_belen

Res queda igual, tot canvia amb el temps.

el cel,
les estrelles,
el mar,
el color dels teus ulls,
i l'ésser de les persones..

El que mai ha de canviar és el teu somriure.
pel teu somriure... un món.
Et demano per favor que per molt que tot canviï, no deixis que ella ho faci, ja que és el que em manté viva.

Comentaris

  • Bon poema :)[Ofensiu]
    somnisdecolors | 02-06-2009


    "Pel teu somriure... un món"
    Quina gran frase, i quantissims santiments es transmeten en ella, per que per res s'ha de deixar de somriure.

    G.

  • xocos | 02-06-2009 | Valoració: 10

    Estic completament segura de que, d'ací 20 anys, seria capaç de reconéixer a algú només pel somriure!
    Tens tota la raò! Mai deixes de somriure, que jo no ho faré! :D
    un muaka! ^^

  • FELICITATS![Ofensiu]
    blaiv74 | 23-05-2009 | Valoració: 10

    Un poema clar i directa i alhora tendre, sobretot el final.
    M'agradat.

  • hola :)[Ofensiu]
    rosanegra | 27-04-2009 | Valoració: 10

    "pel teu somriure... un món. "



    m'agrada molt aquesta frase,
    saps jugar molt be amb les paraules, cada rlat que pujes es millor que l'anterior.
    et felicito noia.


    oriol.

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de lady_belen

lady_belen

22 Relats

90 Comentaris

42568 Lectures

Valoració de l'autor: 9.83

Biografia:
Es pot dir que els meus ulls van veure la llum per primera vegada un dia del fred mes de novembre de l'any 1990 a la ciutat de valència.

Ara, en la actualitat sóc estudiant de magisteri.
En el meu temps lliure i moments de solitud, por, felicitat... solc escriure.
Escriure em fa sentir bé, em tranquil·litza confessar-li les meves penes i alegries a una pobra fulla de paper o a la pantalla del meu estimat ordinador...

Vaig descobrir aquesta pàgina fa molt de temps i em passava sempre a fer-li un cop d'ull, i ara m'he animat a participar en ella, aprofitaré el poder llegir a altres autors i que opineu sobre mi... i a mesura que passi el temps espero, amb els vostres comentaris, opinions i llegint relats, que pugui aprendre a escriure millor del que ara ho faig.