vull eternament.

Un relat de: Marteta
Vull escriure el principi i el final de mil històries màgiques vingudes del simple fruit de la inspiració momentània dels silencis més purs.
Vull tocar les fulles a mig florir d'aquest bell arbre antes de que la tardor arribi i se les emporti amb la seva infinita soletat del vent que mai s'atura.
Vull compondre cançons d'amor amb mil i una metàfores d'aquelles que et posen els pels de punta i que alhora, fan que se't surtin dels ulls unes llàgrimes d'emoció pura.
Vull viure amb la plenitud que encara no he trobat.
Vull guiar-me pel meu propi camí pedregós i caure moltes, moltíssimes vegades.
Vull fer-me forta amb els alts i els baixos d'aquesta montanya russa que mai ens dóna un descans ni ens deixa tirar-nos al buit existencial de la incertesa.

Vull ser jo mateixa fins que els ulls se'm tanquin eternament.

Comentaris

  • Desitjar, voler, poder...[Ofensiu]
    Gemma Matas Gustems | 29-07-2013


    Voler és poder Marteta i crec que ho vas aconseguint.

    Els teus relats i les teves expressions van definint molt bé el teu objectiu: viure, viure al teu gust i de la manera que et faci més feliç.

    Molt bé per l'escrit i... moltes felicitats en el dia del teu sant!

    Una abraçada.

    Gemma

  • Voler és començar[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 04-07-2013 | Valoració: 10

    Haig de reconèixer que m'ha encantat el sentir de les teves frases llargues. Són com aquelles onades de mar de fons, que s'arrapen als peus, continuen platja amunt i després retornen. I crec que voler és començar a tenir. Escrivint fas la primera passa per aconseguir el teu desig. Continua escrivint Marteta, continua escrivint i aconseguiràs el que vols. Una abraçada.

    Aleix

  • Segur que ho faras...[Ofensiu]
    Annalls | 04-07-2013

    ... no que dic...ho fas ja, des el moment del teu naixement!! Quines aigues... meravella pura... Marteta se ta escapat un "antes" o es propi de ses illes?

    Ara quan parles de la muntanya russa que no ens deixa caure o tirar-nos al buit existencial? Vols dir que et te tan ocupada que no et deixa? millor, no hi ha res com no donar-li oportunitat!!
    Un petonet
    Anna

  • és clar que sí marteta...[Ofensiu]
    joandemataro | 03-07-2013 | Valoració: 10

    i voler és poder... Viu al màxim, sense por !

    salutacions i bon estiu !!

    joan

  • El que...[Ofensiu]
    AVERROIS | 03-07-2013 | Valoració: 10

    ...desitjes no deixa de ser, la vida mateixa. Ella et donarà ocasions per aconseguir tot el que vulguis, però tu has de voler-ho.
    Ànims que tot el que vulguis ho aconseguiràs!

    Una abraçada.

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Marteta

Marteta

227 Relats

394 Comentaris

165329 Lectures

Valoració de l'autor: 9.77

Biografia:
Professora de filosofia.