VERGONYA EN AUGMENT

Un relat de: jomagi
Sento molta vergonya... no puc evitar-ho!...

Quan em passa això?... Doncs quan veig aquests programes quasi diaris de cuines i menges que veritablement et fan salivar.

Per a mi, sentint-ho molt, m’és ofenós... no, no és res personal; però sí que ho és pels que passen GANA en majúscules... Clarament, parlo de TV3, la nostra...

No vull barrejar les coses però, com pot ser que mentrestant per l’altre cantó, treure’n d'enmig un programa transversalment ‘barroer i fresc’ per expressar una ‘boutade’ o dit com cal, un acudit d’humor pseudo-polític... es provoqui un daltabaix tant absurd; quan molts de nosaltres som tractats de nazis, feixistes, terroristes i demés insults majors...!

M’agradaria retornar al motiu d’aquest escrit. Aquests programes ‘hipsters’ de menges suculentes i altres creacions culinàries... voldria que fossin efectuats, gravats i filmats davant d’una bona colla de parroquians que passen GANA de veritat!... I que ho gaudissin en directe (en plena emissió) i a tota pantalla...

Crec que seria molt més profitós, ètic i intel·lectualment humà, que fer desaparèixer un programa marginal (d’audiència) que exposa amb més o menys encert l’humor, per càustic que sigui, el que molts puguem pensar de com van les coses...

Coses que els podrits poders polítics pestífers, sols passen de veure (no mirar) els ocellets sobre les teulades, ignorant els que hi viuen a sota; com el munt de desgraciats que malviuen pels carrers!... Això que es?...

ÉS UNA PUTA VERGONYA!...

Comentaris

  • Bon relat[Ofensiu]
    MariaM | 22-02-2023 | Valoració: 10

    Un metge trempat, sens dubte. Va treure el bloqueig a la noia i altres coses, i sembla que ella ho volia. Segur?
    Ben explicada, la puta vergonya.
    MariaM