UN AUTÈNTIC DIAMANT

Un relat de: Rosa Gubau
UN AUTÈNTIC DIAMANT


Fecundat i empès amb l’impuls de la terra, resistent, natural, autèntic i transparent, sense impureses, desitjat i valorat com la millor de les joies.
Símbol de passió, d’alegria, d’amor i tendresa.

La bellesa d’un diamant tots la podem admirar, però en escasses ocasions aterra a les nostres mans.

Si s’atura al teu costat, observa’l, descobreix les seves virtuts, dona-li el valor que es mereix, no l’esquerdis, no l’enfanguis, no l’esculpeixis, frueix de la seva noblesa innata, mantingues la seva força i brillantor.

Un bon amic, un autèntic amor, una gran persona, el millor diamant que podem atresorar.

Abraça’l en cos i ànima i gaudeix-ho una eternitat.


Rosa Gubau.

Comentaris

  • Agraïment[Ofensiu]
    Marina i punt | 09-10-2022

    Gràcies pel teu comentari al meu relat "amigues", m'alegra que t'hagi agradat.
    El teu escrit i el meu, tots dos parlen d'amistat però de manera ben diferent.

    Ens continuarem llegint, espero

    salutacions,
    Marina

  • Molt bo[Ofensiu]
    montserrat vilaró berenguer | 09-10-2022 | Valoració: 10

    El relat teu reflecteix el que sento jo tambe , un bon amic es un diamant . Mercès per llegir i valorar .

  • Cap problema[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 08-10-2022

    Ja ho faràs quan puguis, simplement n'has d'esborrar un i prou.

  • GRÀCIES....[Ofensiu]
    jomagi | 07-10-2022

    .... m'he fotut un embolic. Miro d'arreglar-ho.
    Gràcies Rosa per advertir-mo. Et segueixo, ja et passaré comentaris. Estic de viatje. Una abraçada.

  • Comentari[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 07-10-2022 | Valoració: 10

    El teu i el meu que has comentat, lligam molt. Visca...!!!
    Gràcies pel teu comentari.
    Una abraçada,

  • Comentari[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 07-10-2022 | Valoració: 10

    Un bon amic o amiga es un tresor super. Relat molt maco i suggerent.
    Gràcies pel teu comentari al meu Relat... Paciència.
    Salutacions.

  • Errors[Ofensiu]
    Prou bé | 05-10-2022

    Quantes vegades tenim un diamant , en brut, tal com el descrius, i volem de totes totes "polir-lo" a la nostra manera... Sense deixar que brilli per ell mateix...!

    Bon relat!
    AMB total cordialitat

  • Les virtuts d'un amic...[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 04-10-2022

    Són aqueixes que has descrit en la teua poesia. No cap dubte. Un poema descriptiu que entra en el cor, com el descrius.
    Gràcies pel teu comentari al meu poema "Notes del violí".
    Cordialment.

  • Comparacions[Ofensiu]
    Marina i punt | 04-10-2022

    La comparació d'un diamant amb un bon amic està molt bé. Aprecia el seu valor, accepta'l com és, no vulguis modificar la seva essència.
    M'ha agradat

    Salutacions

    Marina

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Rosa Gubau

Rosa Gubau

74 Relats

1105 Comentaris

41355 Lectures

Valoració de l'autor: 9.92

Biografia:
Soc nascuda a Mataró l'any 1.957. Sempre he estat una persona amb moltes inquietuds, en l'àmbit laboral, esportiu i de creixement personal. El cuquet d'escriure el tinc des de fa molts anys, tot i que mai m'hi havia posat. Ara que disposo de més temps he decidit provar-ho. Espero sortir-me'n una mica, si més no, aprendré de tots vosaltres.