Tu saps el meu secret. Pssh...

Un relat de: Gemma34

Sé que ho saps. Ho vas endevinar. No cal que digui el teu nom, te n'adonaràs en llegir-me. No puc dir-ho en veu alta pssh... ara que ho saps, guarda'm el secret. Sé que potser fins i tot et sorprendrà aquest comentari, no tenia perquè dir-te que l'has encertat, m'ho podia haver guardat en silenci i seguir deixant-te en el dubte. Però, en el fons, tenia ganes de compartir-ho amb algú. Tinc ganes de cridar-ho, d'escampar-ho als quatre vents. Si ho amago és perquè, en el fons, el que estic fent està mal fet. Una i una altra vegada em pregunto si faig bé, i la resposta és sempre la mateixa: per què una cosa tan maca, ha de ser dolenta?

Sí, sí, sí... ho vas encertar! ets tremendament observador, ho vas veure de seguida. Per què havia de mentir dient que no era veritat? I saps? les conseqüències d'aquest delicte no m'importen gaire, sé que hi haurà un càstig que hauré de complir, una mena de sermó que em farà fins i tot plorar. Però no puc evitar-ho. No vull evitar-ho!! Ha passat sense buscar-ho, tot sol. Què haig de fer? Renunciar a allò que més m'agrada? Només perquè creus que no està ben fet?
Doncs saps què et dic? que seguiré fent-ho! Mai deixaré de fer-ho. L'estimo, L'estimo!!
Ell i jo estem sentenciats a que la gent ens miri amb mals ulls, Però cada dia que passo amb ell, més segura estic del que sento. I m'omple el cos de desig, de pessigolles en l'estómac. Mai abans havia sentit res igual. He descobert l'amor de debò per primer cop, i no vull renunciar-hi perquè tu o qualsevol altre ens digui que no estem fets un per a l'altre. Qui diu que no em correspon? Qui diu que no sóc prou bona per a ell? El que sento és més gran que res del que he experimentat en tots aquests 34 anys. Cada cop que estic amb ell em lliuro sense pensar. Es pot saber què haig de pensar? Sé de sobres que si em deturés un sol minut a pensar, no ho faria. Sé que fem mal fet, però no puc evitar desconnectar-me de la realitat cada cop que estic amb ell. I durant uns instants el món és nostre.
I, en fi... ara que ja ho saps, em jutjaràs encara més, però quan ho facis, mira'm als ulls. En el fons vull veure en ells l'enveja que et produeix.

Mai deixaré d'escriure!! No m'importa que no t'agradi, no m'importa que hi hagi gent que ho faci molt millor. Saps?, potser no ho faré prou bé, però no tens ni idea de com gaudeixo fent-t'ho.

Gemma34

Comentaris

  • tu gaudeixes escrivint...[Ofensiu]
    Lior | 25-09-2008

    ... i nosaltres gaudim llegint-te!!
    I que mai res ni ningú ens prohibeixi fer el que més ens agrada.
    Felicitats pel relat.

    Fins aviat.

  • "Cullons",...[Ofensiu]
    rnbonet | 15-01-2006

    ...xiqueta!
    I no val més dedicar-nos al pensament eixe tan "fisolòfic" (sic), que apareix i desapareix a la teua biografia? Perquè això de posar-se seriós/a, trascendental i tota la pesca...
    Salut i rebolica!

  • escriure: un plaer[Ofensiu]
    MoLi | 18-11-2005 | Valoració: 9

    Òstres, que guapo!
    M'has tingut tota l'estona amb la intriga.

    Si, l'art d'escriure... penso que no tothom ha tingut la sort de poder-lo viure com el vivim alguns. Quan dic art, vull dir el sol fet de tenir un motiu per agafar un llapis i escriure.
    Jo sóc realment feliç amb un full en blanc que sé que podré exprimir-lo i vessar un mar de tinta quan hagi buidat tot allò que ressona pel meu cap. És una sensació fantastica!
    I també, per alguns, és un secret. És un secret molt ben guardat, en que tants sols el descobreixen els que ho llegeixen en aquesta web amb un pseudònim, o els de molta confiança, els que saben qeu et podràn entendre i els hi confesses que fas aquest pecat.
    Quan escric de vegades al llit, de nit, sota el coixí, amb una llanterna, em sento com una nena que està fent alguna entremaliadura, i és molt divertit.

    fins aviat,
    MoLi

  • Estimat lector[Ofensiu]
    Gemma34 | 11-11-2005

    vols saber per què tinc tans comentaris d'abeixa, mira en el fòrum dia 11-11-2005 a les 18:45h explico un acudit, que al Sr. Norfeu l'alquimista no li sent gens bé, i com a càstic em comença a posar en diferents relats la puntuació més baixa "1". No només a mi, sinó també a qui gosa dir que l'acudit és bo. jajajaja

    Hi ha gent sense sentit de l'humor.

    Gràcies abeixa, màs fet riure molt, quan he vist que el meu correu electrònic es tornava boig.

    Gemma34

  • abeixa | 11-11-2005 | Valoració: 10

    .

  • abeixa | 11-11-2005 | Valoració: 10

    .

  • abeixa | 11-11-2005 | Valoració: 10

    .

  • Ho lamento, hi ha un parell d'errors[Ofensiu]
    Màndalf | 19-10-2005 | Valoració: 10

    en aquest relat quan dius "…el que estic fent està mal fet.." "Sé que fem mal fet",… per què? Si ho fas molt bé! I un munt de comentaris!
    A mi també em passa una cosa semblant al que dius, m'evadeixo i volo quan escric. Ara mateix estic disfrutant com un ximplet amb un relat dels primers catalans, però saps què em passa? Començo una història, així en pla seriet i després em desmadro i me'n vaig pels terrats,… què hi farem! És així com m'agrada a mi.

    Quina flor t'agrada?

  • titina | 04-10-2005

    quina manera més bonica de dir que t'apassiona l'escriptura, i jo et dic que m'agrada moltissim llegir el que escrius!!!
    muak!!!
    titina.

  • Saps què? Et confiaré un secret...[Ofensiu]
    qwark | 03-10-2005

    Acosta't... sí, ara sembla que no ens escolta ningú. Mira al teu voltant: veus tota aquesta gent tan seriosa? Tots ells amaguen secrets (guardant-los tan malament com tu). Tots ells són uns pervertits. I fins i tot fan una mena de teràpia de grup anomenada RC.

    Gaudeix de les perversions mentre et deixin.

  • Una bonica declaració d'amor[Ofensiu]
    pivotatomic | 02-10-2005

    Tu, quan t'hi poses, a transcendent no et guanya ningú, eh?

    Una bonica manera de despullar la teva ànima i cridar als quatre vents el teu amor secret.

    Millores, noia. A molts nivells!

Valoració mitja: 9.8