Tímida i petitona...

Un relat de: brideshead

Trencadora d'estils,
innovadora de mena,
audaç amb les lletres.

Maniàtica de formes,
apassionada...
tempestuosa.

P.S. Provocadora i subtil.

Comentaris

  • Un homenatge...[Ofensiu]
    Arbequina | 24-01-2007 | Valoració: 10

    Sincer i acurat. Amb quatre paraules ben dites copses la relataire més complexa (potser, no ho llegit tot, clar) de relatsencatalà. Jo he passat molt bones estones llegint la Tiamat. (Per cert, li faria gràcia que posessis les lletres del seu nom a l'inici de cada vers... es veu que li encanta)
    Poc més a dir sobre aquest merescut i adient homenatge. Potser... que és una llàstima que no segueixi publicant per aquí.

    En fi, una abraçada ben forta de l'Arbequina.

  • Ho subscric![Ofensiu]

    Lletra per lletra, adjectiu per adjectiu.

    Què seria d'RC, sense tantes i tan variades aportacions? Allò inevitable s'ha convertit en la pròpia essència d'RC: és un món en ell mateix i, per a cada persona, un món propi que s'ha sabut fer seu.

    El poema és precís, com ella, concís, també com ella, enginyós, com ella (tot ell ho és, però el detallet del PS hi dóna un toc molt interessant), i sincer, també com ella. Sembla que costi de creure tanta essència i elegància en tan poc espai. Però així és. Poema i poetessa/esses.

    Aprofito l'avinentesa per escriure't també un PS: en el tema opos, estic encara en llista (tot just he aprovat, i bastant, bastant justet, la primera prova: el 16 de setembre, és a dir, d'aquí a dues setmanes, tinc el cas pràctic i el psicotècnic). T'aniré informant, però tinc uns nervis!!!

    Una abraçada!

    Vicenç

  • AnNna | 03-08-2006 | Valoració: 10

    que bo, brides!


    amb la PS he descobert que les lletres amagaven alfguna cosa, i quina cosa! [o quina persona, vaja!]

    és una molt bona descripció...

    trencadora, sobretot...


    aiix!


    Mil petonassos, senyoreta brides!


    annna**

  • Brides!!!!!!!!!!!!!!!!!!![Ofensiu]
    Ze Pequeño | 03-08-2006

    Havent llegit força relats d'aquesta relataire de qui parles, trobo que les paraules que li dediques les has encertat de ple.

    Has sabut copsar amb quatre línies les qualitats que es veuen i es desprenen dels relats d'aquesta xiqueta.

    t'he quedat d'allò més bé!

    Una abraçada.

    Salz.



    ENHORABONA!!! ACABES DE REBRE UN COMENTARI ENCADENAT!

    Fes clic a la imatge i descobreix de què es tracta

    R en Cadena





  • És excel·lent[Ofensiu]
    TempusFugit | 08-05-2006 | Valoració: 9

    ....mmmmm la Tia Mat és genial. O, com a mínim, tu l'has feta molt atractiva. Un poema deliciós!!!!!!!!!!!, com tu deus veure la Tia Mat.

  • jugues[Ofensiu]
    jaumesb | 08-05-2006 | Valoració: 10

    amb les lletres
    amb les paraules
    i amb la vida

    et desitge la victòria

  • has fet diana![Ofensiu]
    llu6na6 | 15-03-2006 | Valoració: 10

    Amb quatre paraules fas un retrat esplèndit. brideshead.

    Veig que tens lectors a carretades!
    Això demostra que ets una gran, excel.lent relataire...

    Gràcies pel teu comentari tan elaborat, que arriba al fons del fons del meu "inquiet" despertar a ciutat.

    M'ha fet molta il.lusió rebre'l i poder llegir-me el teu i, per uns moments, compartir i sentir-me prop de tu, brideshead que, pel que veig, eta una gran, generosa persona!

    Me n'alegro molt de trobar-te de tant en tant per aquí.

    Un beset (Que diuen alguns...)

  • petit i bonic...[Ofensiu]
    kispar fidu | 04-02-2006

    poema el que has dedicat (pel què entenc) a alguna "autora" de per aquí RC!

    A vegades les més senzilles paraules fan els més bells versos!

    Uooo! Acabo d'arribar fa una estona de València, d'unes mini-vacancetes, i m'estava posant al dia amb els mails i comentaris... merci per la part que et toca! jejeje

    Que vagi bé!
    ens veiem per aquí!!! ;)

    Gemm@

  • m'agrada[Ofensiu]
    jaumesb | 24-01-2006 | Valoració: 10

    el clima que crees

    t'explic un poc el darrer poema que m'has comentat, el que més t'agrada em dius.
    la primera part és tota eròtica, tot amor, tot passió, és tracta d'entrar en l'estimada amb la força de l'amor, no de les armes

    i ni se n'adonen, ho havia estat, ara ja no, tu te n'has adonat.

    no sé si ets mama ni si realment has fet el camí de Santiago
    ser homen i sentir-se mama, mamo, diem amb l'estimada, em fa tremolar ara mateix i el camí de santiago amb l'estimada va ser un cel i un acostament

    sigues molt feliç i moltes gràcies per seguir la meva obra.

  • Llibre | 11-11-2005 | Valoració: 10

    Els poemes dedicats són la teva especialitat.

  • Original Brideshead[Ofensiu]
    asurath | 21-10-2005 | Valoració: 10

    Si agafes la primera lletra de cada estrofa...
    He he he, original i divertit alhora.

    Aprofito per contestar-te al teu darrer, i en primer lloc agrair-te que t´en recordis de mi.
    De la grip ja estic recuperat, gràcies al Redoxon que prem cada matí.
    No hi estic gaire a RC per temes varis (treball i personals) però mai m´oblido de tots/es volsaltres.
    I el relat dir-te que serà de por (espero) i no se donar-li encara un final maco.

    UN petò i ens trobem al fòrum.

  • Oo....[Ofensiu]
    Queca | 21-10-2005

    Quina sort que té la Tiamat! Un poema així... t'ha d'alegrar a la força el dia i la resta de la setmana!!

    (Des d'aquí et responc al comentari del Fòrum, que encara no t'havia d'escobert i m'hi he volgut ficar de peus a la galleda.. ;p)

    Petonets i cuida't molt!!

    Mil somriures!!

  • Llibre | 19-10-2005

    Un petit homenatge a una de les relataires més sorprenents (en positiu) d'aquesta pàgina. O si més no, així ho entenc jo.

    Corroboro les paraules que li dediques. L'has definit amb pinzellades subtils.

    Un petó,

    LLIBRE

    PS.- Sé que encara et dec el comentari del darrer poema. I te'l dec perquè el vull fer. Però... què puc dir-te que no sàpigues?

  • Mmm, ...[Ofensiu]
    OhCapità | 17-10-2005

    Sempre exaltant i poetitzant de manera dolça, i tendra. Homenatjant a il·lustres de la pàgina, mmm, ...
    Felicitats, ho claveu!

    OhCapità.

  • gairebé se m'escapa aquest...[Ofensiu]
    Tiamat | 15-10-2005

    ... però no.



    Un petó molt fort.


    P.D - moltes gràcies, de veritat.

  • M'agradat[Ofensiu]
    AINOA | 15-10-2005 | Valoració: 9

    Un relat breu, pero molt bonic.
    En ell es descrit molt be, com veus a aquesta persona i tambe es percebeix que li tens molt de afecte.
    Una abraçada brideshead.

  • aquest poema...[Ofensiu]
    Capdelin | 14-10-2005

    és un bon ADN per a ella...
    què més es pot desitjar: creativa, lliure, tempestuosa, viva, subtil... quin perill de dona!!! ja ja ( és broma )
    una abraçada!

  • Bonic el títol[Ofensiu]
    Leela | 13-10-2005

    i molt boniques les paraules que has utilitzat per descriure a aquesta persona... molt tendres, i també m'ha agradat molt la forma en què ho has fet, amb post data i tot!

    Una abraçada,

    Leela

  • Bell poema[Ofensiu]
    ITACA | 12-10-2005

    Bonic ... dolç..... atractiu..... preciós
    Breu i clar escrit amb una dolçor i picardia que m'ha agradat.
    Has descrit a una persona amb paraules belles, juganeres, les que ens fan pensar, m'ha agradat el teu poema Brid.
    Molts petonets companya

Valoració mitja: 9.78