Anant-te descobrint...

Un relat de: brideshead

Passejades incessants
entre els teus mots,
com si navegués cap al sol
enfilant la drecera des de port.

Pel camí, descobreixo paratges,
invariablement bells,
infinitament mutants.

M'envaeixen sentiments,
m'omplen sensacions,
puc sentir llàgrimes
baixar al cor,
somriures pujar als ulls.

Noto emocions petites
estremir-me el cor,

pensaments grans
guarnir-me l'ànima,

misteris amagats
vestir-me el cap.

I em retrobo
amb aquella il·lusió immensa
que empeny la meva mà,
que em fa escriure de pressa,
cada dia més enllà.

És la inspiració que no coneixia,
la que em transforma,
la que em dóna vida...
perquè ara ja sé que ets tu
qui m'inspira poesia.

Comentaris

  • Descobrim-nos junts[Ofensiu]
    ORIOL | 28-08-2008 | Valoració: 10

    Descobrir a l'altre, i deixar-se descobrir. Quines grans sensacions. Quina aventura més excepcional. No hi ha res més bonic que apropar-se a l'altre pas a pas, accelerant mica en mica el ritme dels nostres passos però també dels batecs del nostre cor. És bonic veure com el descobrir a l'altre pot acabar inspirant poesia i fins i tot música. Cada dia surten versos diferents, cada dia composes amb notes diferents, cada instant respires diferent si el sents més aprop cada vegada. Pocs moviments, suaus i lents però sempre endavant. Això és anar-se descobrint. M'ha agradat el títol perque no només es tracta de descobrir-se sinó d'anar-se descobrint. Aquest títol dóna la idea que es tracta d'un camí lent i que no s'acaba mai. No té data d'inici ni data final. Sempre som a temps a descobrir a l'altre si ens sentim aprop.M'ha agradat la idea de que descobrir-se inspira poesia. És cert!Felicitats!!!

  • poemes il.lustrats[Ofensiu]
    poemes il.lustrats | 15-04-2008

    En nom de l'Associació d'Artistes de Premià de Dalt voldria donar-te les gràcies per la participació en aquesta Segona Edició de Poemes il·lustrats.

    Vull felicitar-te, doncs aquest poema ha estat escollit per a ser il·lustrat.

    I també informar-te que el dia 31 de maig de 2008 està previst fer una trobada de "relataires" a Premià de Dalt -El Maresme- en el decurs de la qual es farà lliurament a tots els autors i a tots els artistes, tant de la primera com de la segona edició, d'una còpia de l'obra.

    Voldríem que ens hi acompanyessis.

    De mentre, les obres han estat exposades a la Biblioteca Jaume Perich des de l'1 al 15 d'abril de 2008.
    A partir del dia 16 passen a formar part de tot el conjunt que s'exposa a la Sala d'Actes de Can Figueres.

    Per poder-nos posar en contacte amb tu, t'agrairia que m'enviessis un mail amb les teves dades (nom i correu electrònic) a l'adreça:
    associacio.artistes@gmail.com
    i així podré informar-te del programa d'actes del dia 31 de maig.

    Rep una cordial salutació.

    Montse Assens / mar
    Associació d'Artistes de Premià de Dalt

  • Clar de lluna | 17-03-2008 | Valoració: 10

    ...un final preciós.

    Bé, et vull penjar una foto d'una posta de sol, però no en sé! Com "recoi" es pengen les fotos als comentaris? Brrr...

    Res, m'ha agradat molt! Em falta la imatge, però si descobreixo com es fa ja te la penjaré!

    Una abraçada!


  • Un mon[Ofensiu]
    Melcior | 20-02-2008

    per descobrir .
    Endavant!