Temps per estimar

Un relat de: angie

Al matí, nua davant del mirall, m'acarono el melic, suaument, amb la punta del dit.
I et trobo a faltar.

El llit, encara desfet, em recorda a través del mirall el que fou la nit passada. Em sentia especialment tendra i només volia estar abraçada a tu. Et besava i no parava d'acariciar-te el naixement dels cabells alhora que amb l'altra mà, repassava els límits del teu cos, des del darrere, parant-me a jugar amb el borrissol del teu ventre i notant cadascun dels teus moviments en la meva pell. Però la tendresa es convertí, paulatinament, en una altra sensació més instintiva. Esperava pacient els gemecs ofegats que m'esclafaven els pits i el moment sobtat en el que m'agafaries la mà i la duries, apressat, a l'entrecuix. I llavors vindrien les ordres, dominades per la fantasia, i la humitat calenta, imaginant la teva llengua explorant-me els racons. Tot molt a poc a poc, però alhora sense pausa, alliberant les hores del rellotge i obrint els porus per abastar-te tot. La nit es faria dia, lenta i sinuosa com una serp, enroscant-nos les ombres de les cortines en els turmells i deixant-nos lligats i coberts per un llençol de son i suor, tan sols per unes hores. La passió escaparia per la finestra en sonar el despertador, de la mateixa manera que ho faries tu, sense esmorzar, sense gairebé ni mirar-me i pendent només del temps, aquell que ja no teníem i que jo necessitava per dir-te que t'estimo amb bogeria, que si no fossis un somni no et deixaria marxar i no estaria nua davant el mirall, acaronant-me el melic i trobant-te a faltar.


Comentaris

  • m´ha agradat molt[Ofensiu]
    ESTEL | 27-01-2009 | Valoració: 10

    has transmès molt bé les sensacions de l´amor que culmina amb el sexe, i es sent també aquesta enyorança que dibuixa una carona trista davant el mirall

    un petó

  • diferent[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 19-08-2008 | Valoració: 9

    Tot pot ser diferent si "no ho trobes a faltar".

  • Eclipsi[Ofensiu]
    Bonhomia | 19-08-2008 | Valoració: 10

    Amor i sexe plegats, però amor distanciat en la nostàlgia d'un matí potser solitari... potser el sexe a vegades ens fa oblidar el que acostumem a pensar i quasi obligats a cometre l'acte sexual per desig i instint marxem l'un satisfet i l'altre es queda enyorant l'apropament, les paraules, la tendresa d'un sol que volem per a nosaltres, eclipsats...

  • És amb això que somnies quan somnies amb mi?[Ofensiu]
    copernic | 20-02-2008 | Valoració: 10


    Hahahaha! Bé, bromes a part, és un relat preciós, ple de sensualitat i amb algunes expressions metafòriques d'un gran poder evocador. Un 10 i un petó!
    A veure si fas algun relat sobre algun nano meu. O és que no t'inspiro? Hahahahaha!

  • Senzillament...[Ofensiu]
    afrodita | 13-02-2008

    M'encanta. L'estructura, les pauraules, les metàfores que utilitzes, l'estil i aquesta prosa semipoètica que trobo que s'adapta de manera perfecte al contingut del relat. En definitiva, una delícia ;)

    Petons guapíssima!
    Bodita

  • amor i erotisme[Ofensiu]
    Jimbielard | 13-02-2008 | Valoració: 10

    vaig llegir aquest relat fa poc i ara no n´he pogut estar de passar-hi i tornarme´l a llegir per felicitar-te per com descrius l´erotisme i amor amb una facilitat per llegir amb claretat i interpretar el que es pot arribar a sentir. Enhorabona, m´ha agradat moltissim. anotat a preferits!!!

  • mmmmmm!![Ofensiu]
    fènix | 13-02-2008 | Valoració: 10

    Caram, quin relat! Això s'avisa...hauries de posar dos rombes, més que res per llegir-lo en el moment adequat, jaja... M'ha agradat. sí...
    Gràcies pel comentari i per la invitació.

  • És veritat...[Ofensiu]
    errebe | 13-02-2008 | Valoració: 10

    ...que les dones teniu aquest do natural d'escriure eròtica d'una forma tan elegant i sublim. M'agradat molt, de fet ja ens tens acostumats a els teus escrits i, el poc que puc entrar a Relats, cerco de seguida coses teves. Aquest no el vull perdre, permet-me afegir-lo als meus favorits.

    Felicitats i endevant, no canvïis.

    Raimon

  • M'afegeixo.,..[Ofensiu]
    Maria Sanz Llaudet | 07-02-2008 | Valoració: 10

    a l'opinió generalitzada de que has combinat perfectament l'erotisme i la tendresa, sense que cap dels dos hagi quedat eclipsat per l'altra. Hi destacaria també l'elegància que deixes trancòrrer al llarg del relat.
    Una abraçada

  • ja saps què en penso...[Ofensiu]
    foster | 07-02-2008

    doncs te'l vaig comentar a bastament fent de jutge, però no he volgut deixar-lo sense un afegitó perquè és un relat que s'ho val.
    Malgrat -repeteixo- algunes expressions i mots concrets que no 'agraden i em tallen una mica el rotllo (una qüestió d'estil força personal, suposo, jo sóc més de paraules rases i d'ús comú a les quals busco un gir sensual, un nou signficant...). Però és intens i interessant, poc obvi en la forma i el contingut, i amb un final que ho relliga tot plegat deixant-lo encara més obert, amb unregust d'un munt de sensacions, fantasies, somnis, realitats...Però llavors, on és la frontera entre realitat i ficció?
    (Aquesta és la millor pregunta que hom es pot fer davant un relat. Vol dir que funciona, enganxa, però des de la distància del que anomenem literatura. Felicitats, doncs!

    i una abraçada, és clar...suposo que per abastar-te ja hauré d'obrir bé els braços, no? hehe

    fost

  • Doncs...[Ofensiu]
    Clar de lluna | 07-02-2008 | Valoració: 10

    ...t'ho vaig dir al fòrum i t'ho repeteixo:

    El teu text és magnífic. Moltes gràcies per penjar-lo!

    Una abraçada!

  • Com vols que t'ho digui?[Ofensiu]
    David Gómez Simó | 07-02-2008

    Has fet un relat preciós, d'una gran intensitat i alhora dolç (com totes les bones fantasies).

    M'agrada el ritme que li has donat i com han tant poques paraules ens portes al llarg d'una nit, en un cercle precís.

    Molt bé!

Valoració mitja: 9.91

l´Autor

Foto de perfil de angie

angie

199 Relats

1457 Comentaris

276904 Lectures

Valoració de l'autor: 9.83

Biografia:
Sóc tan sols un fantasma d'allò que m'agradaria ser, per això em trec el llençol sovint i em despullo entre la prosa i la poesia, per trobar el món que somnio.









El meu correu :angels_torres2@hotmail.com